Značku Klasa zná téměř třičtvrtě Čechů

21. 1. 2010 | TMJ
Značka Klasa si v tuzemsku dovedla za sedm let existence vydobýt slušné renomé. O její existenci ví téměř třičtvrtě nakupujících Čechů. SZIF, který značku spravuje, si toho je vědom a chce její vliv ještě posílit. Podle informací Marka Žankla, mluvčího Státního zemědělského intervenčního fondu, je i na rok 2010 připravena celostátní kampaň, vyzdvihující značku Klasa coby záruku kvality takto označených výrobků.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Značka Klasa si v tuzemsku dovedla za sedm let existence vydobýt slušné renomé. O její existenci ví téměř třičtvrtě nakupujících Čechů. SZIF, který značku spravuje, si toho je vědom a chce její vliv ještě posílit. Podle informací Marka Žankla, mluvčího Státního zemědělského intervenčního fondu, je i na rok 2010 připravena celostátní kampaň, vyzdvihující značku Klasa coby záruku kvality takto označených výrobků.
Češi přitom začínají být stále více všímaví k podobně značeným produktům. Je tedy nasnadě, že o značku, již výrobkům uděluje oddělení marketingu SZIF, bude pravděpodobně velký zájem.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: