Značku Klasa zná téměř třičtvrtě Čechů
21. 1. 2010
| TMJ
Značka Klasa si v tuzemsku dovedla za sedm let existence vydobýt slušné renomé. O její existenci ví téměř třičtvrtě nakupujících Čechů. SZIF, který značku spravuje, si toho je vědom a chce její vliv ještě posílit. Podle informací Marka Žankla, mluvčího Státního zemědělského intervenčního fondu, je i na rok 2010 připravena celostátní kampaň, vyzdvihující značku Klasa coby záruku kvality takto označených výrobků.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Značka Klasa si v tuzemsku dovedla za sedm let existence vydobýt slušné renomé. O její existenci ví téměř třičtvrtě nakupujících Čechů. SZIF, který značku spravuje, si toho je vědom a chce její vliv ještě posílit. Podle informací Marka Žankla, mluvčího Státního zemědělského intervenčního fondu, je i na rok 2010 připravena celostátní kampaň, vyzdvihující značku Klasa coby záruku kvality takto označených výrobků.
Češi přitom začínají být stále více všímaví k podobně značeným produktům. Je tedy nasnadě, že o značku, již výrobkům uděluje oddělení marketingu SZIF, bude pravděpodobně velký zájem.