ZOOT spustil vánoční kampaň NĚCO k Vánocům

7. 11. 2016 | Petr Michl
Co chcete k Vánocům? Vsadíme se, že Něco. Něco na sebe, něco praktického, něco na zahřátí. Přesně z tohoto poznatku vychází vánoční kampaň ZOOT.

 

ZOOT v polovině října odstartoval kampaň, která nabídne Čechům a Slovákům NĚCO k Vánocům. Její idea vychází z výzkumu iniciovaného agenturou 2FRESH. „Nápad vyšel z uživatelského průzkumu, kdy nejčastější odpověď na dotaz Co chcete k Vánocům?" začínala slůvkem Něco. Něco na sebe, něco praktického, něco na zahřátí," dokresluje vznik kampaně její kreativní ředitel Tomáš Urbánek.

2FRESH je mimodem vítězem historicky prvního tendru na kreativní agenturu, který ZOOT dosud vyhlásil. Klienta prý upoutal především svým zaměřením na a také svou schopností propojit kreativitu s analytickým přístupem a chápáním online světa.

Ani v dalších částech kreativního procesu se nezapomínalo na názory zákazníků. Výzkum dále rozhodl mezi dvěma různými verzemi televizních spotů. „Cílem výzkumu často není přijít na něco převratného, ale inspirovat se, získat cenné podněty. Ty je však nutné opravdu zohlednit a nenechat nad nimi převládnout kreativní ego,” dodal Tomáš Urbánek.

První fáze, která odstartovala 17. října 2016 a běžela do konce října, zahrnovala rádiové spoty a televizní sponzorské vzkazy v rámci Prima Group, Nova group a na Óčku. Rádiové spoty cílené na Prahu a Brno běžely Na Evropě 2, Frekvenci 1 a Rádiu Krokodýl. Komunikace se soustředila na hlavní benefity ZOOTu. Od 15. litopadu 2016 bude ZOOT na všechny české Výdejny radosti a do Bratislavy dodávat vánoční objednávky ještě ten samý den. Dlouhodobě potom zákazníkům nabízí dopravu zdarma a 90 dní na vrácení. 

Druhá fáze odstartovala dnes 7. listopadu 2016 třemi příběhy, které ZOOT natočil s mladým režisérem Adamem Vopičkou a je tedy více imageová. 360° kampaň poběží na interních i externích kanálech, včetně TV. „Kampaň jsme letos rozdělili na dvě části. První fáze neskloňovala slovo Vánoce, nepoužívala vánoční motivy ani nenabádala k včasnému shánění dárků, ale věnovala se benefitům, které ZOOT nabízí. Druhá fáze rozvíjí linku NĚCO k Vánocům a akcentuje nabídku 300 značek a 300 000 kousků skladem,"  doplňuje marketingová ředitelka ZOOTu Pavlína Louženská.

Celá kampaň NĚCO k Vánocům je postavena na pocitech a zážitcích, které s nimi jsou spojené. Nyní spouští ZOOT první dva televizní spoty, jejichž příběhem cílí na ženy a muže, tedy NĚCO SEXY a NĚCO NA SEBE. Poslední spot NĚCO ORIGINÁLNÍHO, bude zaměřen na typické dárkové předměty. V Čechách poběží spoty v rámci Prima Group a AT media, na Slovensku v rámci Markíza group na Markíza, Doma a DajTo.




Štítky dokumentu: Budování značky E-Commerce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: