Američané věří Applu, Microsoftu a Googlu. Facebooku méně.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Američané více věří velým technologickým společnostem než společnostem provozujícím sociální sítě. Vyplývá to z informací společnosti Zobby International.
Podle ní třem výše zmiňovaným značkám, tedy Applu, Microsoftu a Googlu věří téměř polovina respondentů (každá po 49 %), přičemž Facebooku věří pouze 13 % dotazovaných a Twitteru dokonce pouze 8 %. Osmiprocentní hranici pak drží média obecně.
V otázce nedůvěry pak jasně kralují média, kterým buď trochu nebo vůbec nevěří 88 % všech dotazovaných. Na druhém místě je Facebook (75 % nedůvěřivých), dále pak Twitter (64 %), Google a Microsoft (46 %) a Apple (36 %).
Firmy kromě Facebooku se trochu překvapivě těší větší důvěře ve skupině nad 30 let, Facebooku pak více věří lidé ze skupiny 18-29.