Augmentovaná realita má standardizované logo
4. 6. 2010
| KAS
Všechny aplikace, pracující s prvky augmentované (rozšřené) reality, by nově mohly používat jednotné grafické označení. To bylo představeno Brunem Uzzanem, CEO společnosti Total Immersion - jednoho z největších světových dodavatelů AR řešení.
Ilustrační obrázek, zdroj: arplus.t-immersion.com/ |
Všechny aplikace, pracující s prvky augmentované (rozšřené) reality, by nově mohly používat jednotné grafické označení. To bylo představeno Brunem Uzzanem, CEO společnosti Total Immersion - jednoho z největších světových dodavatelů AR řešení.
Podle Uzzana vývoj AR aplikací připomíná Divoký západ a je třeba jej co nejdříve standardizovat. Právě zavedení uživání loga má být jedním z odrazových můstků, kterým se toho podaří dosáhnout.
Logo má podobu čtverce s kulatými rohy, uvnitř kterého je bezpatkovým písmem zkratka AR. V pravém horním rohu se pak nachází kruh se znaménkem plus.
Štítky dokumentu: Mobilní aplikace