Banky a spořitelny zvýšily investice do reklamy, největším zadavatelem je ČSOB
České banky a spořitelny do října letošního roku zvýšily meziročně své investice do reklamy až o jednu čtvrtinu. Částka dosáhla na 3,1 miliardy korun. Podle dat získaných společností Admosphere byla největším zadavatelem ČSOB, na kterou připadlo 435 milionů korun.
Za Československou obchodní bankou se umístila s 385 miliony korun Komerční banka. Třetí místo patří České spořitelně, která za reklamy utratila 315 milionů korun. Do seznamu deseti největších zadavatelů reklamy v oblasti bankovních a spořitelních služeb se dostaly také dvě nové banky – Fio banka a Zuno Bank. I když jsou na trhu krátce, na každou z nich připadlo za reklamu až 90 milionů korun. Podle obchodního ředitele společnosti Admosphere Tomáše Hynčici sází banky a spořitelny spíše na reklamy v televizi a v tištěných médiích.
„Oproti loňskému roku banky navýšily pořizovanou inzertní plochu pro hypoteční produkty téměř o polovinu,“ uvádí Tomáš Hynčica. Dodává však, že zájem o hypoteční úvěry neroste, i když jsou úrokové sazky nejnižší za posledních šest let.