Billboard od Fiatu pomáhá při podélném parkování
Podélné parkování je pro spoustu řidiček i řidičů poněkud stresující záležitostí. Mnozí z nich nemají cit pro odhadnutí vzdálenosti, která je dělí od předního nárazníku vozu za nimi. Reklamní inovace od automobilky FIAT přináší na billboardu přesně to, co je v takovéto situaci vysvobozením - člověka, který stojí vedle a při parkování vás navádí.
Billboard je velkou digitální obrazovkou, jež je ovšem navíc vybavena ultrazvukovými senzory, které měří vzdálenost mezi autem parkujícím a těmi již stojícími, konkrétně tedy k tomu, k němuž parkující auto zajíždí zadní částí. V tu chvíli postava na billboardu ukazuje vždy rukama, kolik centimetrů ještě dělí od řinčení plechů. A když se zadaří, virtuální pomocníci to umí pořádně oslavit. Včetně polonahé krasavice v kostýmu zajíčka z časopisu Playboy.
Ano, poslední jmenovaná možná soustředění pánů řidičů nijak zvlášť nepřidá, celkově je ovšem celý koncept jako forma propagace parkovacího asistenta FIAT víc než životaschopný. Realizován byl v několika velkých německých městech agenturou Leo Burnett Germany.
Zdroj: Inspiration Room