Billboardy po celé Británii děkují lékařům a dalším zaměstnancům v první linii
Ne každý může být v těchto dnech ukrytý v bezpečí svého domova. Lékaři, zdravotní sestry, řidiči nebo prodavači jsou každý pracovní den vystaveni vyššímu riziku nákazy onemocněním Covid-19, ať už v práci nebo jen při cestě do ní, ke které mnozí z nich využívají i nadále městskou hromadnou dopravu.
O tom, že si zbytek země jejich práce váží, se mohou nyní přesvědčit při pohledu na velkou část reklamních ploch na budovách, ale i v metru a u autobusových zastávek po celé zemi. Ty totiž hlásají černé na bílém v úsměvném slangu: „Díky těm v crocskách, co se starají o pacienty, se zavěšeným stetoskopem, těm hrdinům, co třídí odpad, posílají dopisy, vyplňují lékařské předpisy, doplňují zboží do regálů, řídí náklaďáky a doručují ruličky od toaleťáku.” (‘Thank you to our croc wearin’, patient carin’, stethoscope slingin’, bin collectin’, letter postin’, prescription fillin’, shelf stackin’, lorry drivin’, loo roll deliverin’ heroes.’)
Tuto unikátní outdoorovou kampaň s názvem „Grateful Britain” vytvořila ve spolupráci s reklamní agenturou Mother společnost Outsmart, která zprostředkovává pronájem reklamních ploch, a využila k ní plochy patřící společnostem Alight Media, blowUp, Clear Channel, ECN, Elonex, Emerge Advertising, JCDecaux, Mass Media, Maxx Media, Ocean Outdoor a UKBillboards. Speciální poděkování bude na billboardech po celé Anglii k vidění během dubna i května, současně kampaň poběží i na sociálních médiích.