Brand Management 2017: Setkání těch, kteří stojí pevně na značkách

12. 9. 2017 | redakce

Brand Management 2017, který se uskuteční 20. září ve Slovanském domě v centru Prahy, zveřejnil úplný program. Kromě Rity Clifton, nositelky Řádu britského impéria za přínos v oblasti reklamy, kterou Financial Times označily za brand guru, zde vystoupí i další přední marketingové osobnosti. Novinkou bude unikátní formát diskuse, v jejímž rámci bude Rita grilovat tři úspěšné značky v různých stádiích vývoje, které řídí svůj globální marketing právě z České republiky (Baťa, Ugo a Notino).

Nacházíme se v situaci, kdy v marketingu a komunikaci dochází k řadě paradoxů. Na jednu stranu máme možnost využívat ohromné množství nových kanálů, zařízení či dat o zákaznících, na straně druhé do práce marketérů vstupuje stále více rozpočtových omezení,snah o ochranu osobních dat a celkově větší tlak na rychlé výsledky. Firmy se uchylují k digitálním vitamínům - taktickým opatřením s cílem zvýšit prodeje přes noc a podceňují svůj celkový životní styl, který podmiňuje budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Nezbytnou součástí zdravého životního stylu firem přitom je pravidelný tělocvik v podobě profesionálního řízení značek.

Letošní konference Brand Management proto nabídne řadu inspirativních příkladů, proč je důležité jít„ZPÁTKY NA ZNAČKY!“. Hlavní řečník konference Rita Clifton vnímá značky jako základní princip firemní organizace, což bude dokumentovat nejen na konkrétních příkladech světových firem, na jejichž značkové strategii spolupracovala, ale i v diskusi se zástupci tří úspěšných značek, které řídí svůj globální marketing z České republiky (Baťa, Ugo a Notino).

Trendy trhu, marketingu a brand managementu v kontextu celkové strategie firem představí i další řečníci.  Katie AxamIBM CEE popíše éru kognitivního marketingu a Stefan SiedentopfOgilvy CEE se bude věnovat tomu, jakými kreativními postupy se lze lépe dostat do myslí a srdcí spotřebitelů a napomoci tak trvalému růstu značek.

Příkladem firmy, která po 25 let svého působení na našem trhu dokázala budovat konzistentní značkovou strategii a jasnou komunikaci se zákazníky je Kooperativa. Jindřich Skrip, ředitel úseku marketingu a vývoje produktů se svěří, jak se Kooperativě vyplácí stát pevně na své značce. 

Jednou z nejdůležitějších motivací pro růst firem je v dnešní době employer branding – budování značky úspěšného a žádaného zaměstnavatele. Nepřehlédnutelného úspěchu v tomto směru dosáhla společnost Lidl, a to navíc v sektoru maloobchodu, jenž z hlediska image zaměstnavatele nepatří zrovna k atraktivním oborům. Její generální ředitel Pavel Stratil prozradí, jak se to Lidlu podařilo.

Odpolední diskusní panel vedený Janem Binarem, prezidentem Asociace komunikačních agentur, se bude věnovat potřebě konzistentní komunikace značky ve všech bodech dotyku se spotřebiteli. Jeho hosty budou zástupci značek, kterým se v konkrétních touchpoints (obal, digitální prostředí, prodejna, event, …) daří dělat věci jinak, a odlišit se tak od konkurence.

Na konferenci Brand Management se pravidelně setkává 300 – 400 marketingových ředitelů, brand manažerů a dalších marketingových odborníků zastupujících široké spektrum oborů a sektorů. Událost přináší společnost Blue Events.

 

Co: Brand Management 2017

Kdy: 20. září 2017

Kde: Slovanský dům v Praze

Prohlédněte si kompletní program akce

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: