Brněnský Smartsupp získal investici od Webnode a Spread Capital, oceňuje ho na 67 milionů korun
Brněnský startup Smartsupp získal investici 10 milionů korun. Na investici rovným dílem participují dvě společnosti: globálně úspěšná česká platforma pro tvorbu webů Webnode a Spread Capital, investiční společnost Ondřeje Fryce, zakladatele MALL.CZ. Investoři ve firmě dohromady získají 15% podíl. To Smartsupp oceňuje na 67 milionů korun.
Smartsupp je chytrý chat pro e-shopy a webové stránky, díky kterému mohou firmy komunikovat se svými zákazníky v reálném čase. Smartsupp tak pomáhá zvyšovat e-shopům prodeje a webovým službám přináší nové platící klienty.
Promo video vysvětlující funkce Smartsupp
Projekt funguje od roku 2013 a v České republice má více než 80% podíl na trhu. Dosud získal přes 66 tisíc firemních uživatelů, z toho 2 000 platících, mezi nimi např. Alza.cz, Generali pojišťovna, Škoda Auto či portál bezrealitky.cz. Jen v srpnu 2016 dosáhla společnost obratu přes 1 mil. Kč.
„Investory jsme zaujali díky dosavadním úspěchům Smartsuppu a zkušenému 11člennému týmu, díky kterému se produkt uchytil nejen v Česku, ale i v zahraničí. Veškeré klíčové aktivity řešíme in-house, vybudovali jsme know-how na globální úrovni v oblasti SaaS vývoje (software-as-a-service) a online marketingu,“ shrnuje Vladimír Šandera, jeden ze zakladatelů startupu.
„Zakladatelé Smartsuppu nás přesvědčili důrazem na jednoduchost produktu a maximálním prozákaznickým přístupem. Navíc je tenhle tým dalším důkazem, že v Brně opravdu vznikají zajímavé technologické firmy s globálním potenciálem,“ vysvětluje Vít Vrba, CEO společnosti Webnode, která je jedním z investorů. Stejně jako Webnode (který byl v roce 2010 úplně prvním projektem v JICu) prošli zakladatelé Smartsuppu Jihomoravským informačním centrem, podnikatelským inkubátorem pro startupy a malé firmy.