Ceny za PR předány – "Děkujeme, odcházíme"

10. 6. 2011 | bN
Absolutním vítězem se v konkurenci letošních 102 projektů stala kampaň "Děkujeme, odcházíme" z dílny agentury Ewing PR.

Asociace Public Relations Agentur včera večer ve 27. patře pražské City Tower vyhlásila výsledky 6. ročníku oborové soutěže Česká cena za Public Relations. Absolutním vítězem se v konkurenci letošních 102 projektů stala kampaň "Děkujeme, odcházíme", kterou pro Lékařský odborový klub - svaz českých lékařů připravila agentura Ewing PR.

Vítězi v hlavních kategoriích se staly například projekt "Daň na naftu" od AC&C Public Relations, "Staň se dárcem právě ty!" od Native PR či "PETman odchází" od KPMG Česká republika.

Opět se soutěžilo v několika hlavních kategoriích - Firemní (korporátní) komunikace, Společenská odpovědnost a filantropie, Business-to-Business, Business-to-Consumer a Interní komunikace. Doplňkových kategorií byla také celá řada – soutěžilo se v různých oblastech – medicína, technologie, životní prostředí atd.

„Mimo projektů nominovaných PR agenturami a jejich klienty nám letos výrazně přibylo přihlášek z veřejného a soukromého sektoru. Toto se projevilo i ve spektru oceněných a vítězných projektů a je to dalším důkazem neustále se zvyšující kvality oboru public relations na našem trhu", říká Kateřina Wheeler, členka výkonné rady APRA.

Kompletní seznam vítězů ve svšech kategoriích naleznete zde.
 

Štítky dokumentu: Interní komunikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: