České dráhy více než zdvojnásobily prodej jízdenek v obchodních řetězcích

1. 2. 2011 | TAS
V roce 2009 prodaly České dráhy pomocí sítě diskontů Lidl 28 000 zvýhodněných síťových jízdenek, v roce 2010 to byl již víc než dvojnásobek. Důvodem bylo především rozšíření sítě prodejců o hypermarket Globus a Kaufland. Mluvčí ČD Radek Joklík potvrdil, že loni se pomocí těchto specifických prodejních míst podařilo navýšit objem prodaných jízdenek na 58 000 kusů.

České dráhy,  zdroj:archiv

V roce 2009 prodaly České dráhy pomocí sítě diskontů Lidl 28 000 zvýhodněných síťových jízdenek, v roce 2010 to byl již víc než dvojnásobek. Důvodem bylo především rozšíření sítě prodejců o hypermarket Globus a Kaufland. Mluvčí ČD Radek Joklík potvrdil, že loni se pomocí těchto specifických prodejních míst podařilo navýšit objem prodaných jízdenek na 58 000 kusů. Jelikož část těchto jízdenek tvořily jízdenky skupinové, odhadují České dráhy, že do vlaků akce dostala až 103 000 cestujích.

Zveřejněné číslo sice není nikterak vysoké - zejména s ohledem na někdejší ramenatá prohlášení ČD, že v roce 2010 se počet jízdenek prodaných pomocí diskontů a hypermarketů přehoupne přes 100 000. Akce však prokázaly zájem zákazníků o jednodušší nákup jízdenek. Poznatky z těchto akcí navíc doplní novou prodejní strategii, kterou dráhy představily začátkem loňského září. České dráhy navíc potvrdily, že budou v prodejích v obchodních řetězcích pokračovat. Nejbližší plánovanou akcí je zvýhodněný prodej zákaznické karty ČD, již bude možné pořídit od 3. února do 6. března v diskontech Lidl. Zákaznická karta ČD, která by na pokladně ČD stála 550 korun, bude v prodeji za 419 korun.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: