Česko-americká Virgla se probojovala do programu StartupBootCamp

24. 3. 2016 | redakce
Česko-americká společnost Virgla uspěla v konkurenci stovek startupů z celého světa a dostal se do amsterdamského akcelerátoru StartupBootCamp. Virgla vyvíjí mobilní marketingovou platformu pracující s „kontextovou“ distribucí obsahu, odměňováním za interakci se značkou a věrnostními programy.



Ze stovek startupů z celého světa, které se ucházely o místo v programu akcelerátoru StartupBootCamp v Amsterdamu, pouze 11 prošlo přísným výběrem. Jedním z nich byla i česko-americká firma Virgla, jejíž tým díky tomu odjíždí v dubnu na tříměsíční trénink SBC Smart City & Living 2016. 

Virgla je společnost budující mobilní marketingovou platformu pracující s „kontextovou“ distribucí obsahu, odměňováním za interakci se značkou a věrnostními programy. Virgla spojuje svoje uživatele s jejich nejoblíbenějšími značkami, tématy a akcemi. Slibuje přitom značkám vytvoření aplikací s pokročilými funkcemi de facto v řádu několika dnů.

Díky amsterdamskému programu bude mít Virgla přístup k více než tisícům poskytovatelů venture kapitálu, včetně společností jako Accel, Earlybird, Google VC, Cisco VC a dalších. Tým Virgly bude navíc mentorovat vybraná skupina odborníků pomáhajících startupům a představiteli společností jako Tesla, Nest, IBM, Cisco, Booking.com, Thales, Vodafone, Samsung či Amazon.

„Jsme poctěni, že můžeme být součástí programu Smart City and Living. Taková zpětná vazba a validace spolu s nabízenými příležitostmi pomůže urychlit růst Virgly na globálním trhu,“ řekl Robert Knox, spoluzakladatel společnosti.

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace Startup

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: