Clubhouse, TikTok nebo SEO jako součást obsahové kampaně: letošní Content First odhaluje svůj program
Osmý ročník tradiční konference zaměřené na obsah Content First proběhne 6. května online. Program je téměř kompletní, nezbývá než se seznámit se spíkry i anotacemi jejich přednášek. Prostor dostanou profíci ze společností Ryor, O2, Seznam.cz, Knihy Dobrovský, Včeliště, BrandCloud a dalších.
Vybíráme z programu:
Jak postavit obsahovou strategii na SEO
Jedním ze stabilních zdrojů potenciálních zákazníků může být návštěvnost z vyhledávačů. Tak proč ji nevyužít? Josef Řezníček, marketingový stratég z agentury Včeliště, ukáže, jak šikovně propojit optimalizaci pro vyhledávače s technikami obsahového marketingu. Těšit se můžeme na konkrétní ukázky a výsledky z praxe.
Clubhouse for byznys
Sociální síť Clubhouse vstoupila na český trh a doslova během pár dnů se stala fenoménem. Markéta Karman, marketingový specialista na volné noze, otevře otázku jejího využití pro byznys. Jaký má potenciál pro firmy? A jak nejlépe tuto sociální sít zahrnout do strategie, aby se to pozitivně odrazilo v podnikání.
Jak jsme jako první v ČR začali s reklamou na TikToku
Jak dopadlo zařazení sociální sítě TikTok do media mixu kampaně O2? Matouš Sudík, Team Leader Social Media and Content společnosti O2 Czech Republic, spolu s Tomášem Hanslem, Senior Social Ads Specialist z agentury Bistro Social, shrnou, jak kampaň na TikToku probíhala, co obnášely přípravy, jaké byly její výsledky a jaké jsou celkové dojmy z využití TikToku pro reklamu i jako sítě takové.
Jsou texty na Instagramu důležité?
Je pro Instagram stejně důležitý zajímavý text jako krásně upravená fotografie? Nebo to není prostor, kde chtějí lidé číst? A co sociální síť samotná – jak se na texty dívá, jsou pro ni důležité a jak je vyhodnocuje? Expertka na Instagram Kateřina Pavlíčková vás provede taji psaní textů a poradí, jak při vaší propagaci nešlápnout vedle.
Redakční obsah jako generátor prodejů na e-shopech
Jaké články zvedají prodeje e-shopů? Nabízí se například životní příběhy ambasadorů značek, popis historie firmy nebo přímo pro produkt vytvořené foto a videogalerie. Eva Máchová, UX designérka a konzultantka FG Forrest, na datech těch nejúspěšnějších ukáže, jak může správně zvolený redakční obsah zvyšovat konverzní poměr i budovat věrnou zákaznickou základnu.
Na co ty lidi vlastně klikají?
Reklama je boj o pozornost a samotný obsah, ani ten dobrý, nestačí. Možností v online prostředí je nepřeberné množství. Během brouzdání na internetu neustále narážíme na bannery, videospoty, nativní reklamu, redakční obsah, podcasty a další. Ondřej Sitta, Head of Seznam Brand Studio na Seznam.cz. ukáže, co v rámci jednotlivých formátů funguje.
Právní faily v obsahovém marketingu
Během tvorby obsahu můžete narazit na řadu problémů, na které je třeba neustále myslet. Jak (i nechtěně) neparazitovat na něčím duševním vlastnictví? Jak ho poznat? A jak naopak ochránit vlastní tvorbu? A s jakými právními omyly z oblasti obsahového marketingu se advokátní kancelář Legitas setkává ve své praxi nejčastěji? O své zkušenosti se podělí advokátka Petra Stupková.
Výčet není samozřejmě kompletní, česká rodinná firma RYOR nechá nahlédnout do tvorby svých kampaní na sociálních sítích, blogu, živých vysílání, ale také do tištěné inzerce. Agentura Socialsharks představí výsledky propojení nápoje Big Shock s elegantním Ladislavem Špačkem. Knihy Dobrovský se pochlubí s úspěchy, které přineslo vybudování facebookové komunity Knižní závisláci.
Je z čeho vybírat, seznamte se s letošním programem a spíkry už dnes. Moderování konference se chopí Eliška Vyhnánková. Akce proběhne on-line, prostřednictvím aplikace ZOOM. Ani to vám ovšem nezabrání pokládat spíkrům otázky nebo prostřednictvím chatu diskutovat s ostatními účastníky. K účasti stačí vyplnit jednoduchý registrační formulář a 6. května se k nám připojit.