Communication Wednesday: Mobilní marketing jinak
Podtitul dalšího setkání Communication Wednesday zní: „Jak se lidem ve městě dostat do kapsy.“ Nebude se jednat o kurz pouličních krádeží, ale o přednášky zaměřené na mobilní marketing. Program setkání toto téma uvede v širších souvislostech.
Pohled zástupce velké firmy s přístupem k obřímu množství dat a třeba i výjimečné možnosti lokalizovat člověka díky technologii triangulace bude zastupovat Key Account Manager O2 Media, Martin Dolejš. O těžší práci spojené s aktivním zapojením člověka s pomocí mobilního marketingu pohovoří Eliška Hutníková z H1.cz v bloku věnovaném SoLoMo, buzzu kolem něj a jeho reálných možnostech.
Vnímání reklamy v mobilních telefonech očima zákazníků osvětlí Research and Insights Manager ze společnosti MEDIARESEARCH, Hana Friedlaenderová. Přehled toho, kolik lidí může mobilní marketing v České republice reálně zasáhnout, poté dodá Senior manažer mobilních plateb z T-Mobile Czech Republic, Vít Šoupal.
Akce se koná 22.2. od 18 hodin. Více podrobností naleznete na stránkách Tuesday.cz.