Blogeři mění propagaci módy

22. 2. 2012 | BD
Podívejte se na oživlé fotografie britské módní značky Burberry pro London Fashion Week.

Začali samostatně jako fotografka/modelka a programátor/designér, pokračují jako úspěšná dvojice, která mění tvář módy. Před rokem (13. února 2011) Jamie Beck a Kevin Burg na blogu poprvé oživili své fotografie a módní průmysl zavětřil šanci na neotřelou prezentaci. Po jejich nápadu, který nazvali cinemagraph, skočil třeba Ralph Lauren a Juicy Couture. Ti využívají i toho, že duo svoji práci zveřejňuje na blogu, který navštěvuje spousta lidí - tedy potenciální zákazníci.

 

Teď se navíc dali dohromady s britskou módní značkou Burberry a naplánovali společnou akci na právě probíhajícím London Fashion Week. A spojení to je zajímavé. Už loni si Burberry pro své fanoušky na sociální sítí připravila speciální kousek - Tweetwalk. Na Twitteru zveřejňovala fotky modelů ze zákulisí, takže zde lidé mohli vidět kolekci ještě dříve než módní kritici, kteří byli na přehlídce přítomní osobně.

 

Letos tenhle svůj nápad hodlají ještě o něco vylepšit, právě zapojením Jamie Beck a Kevina Burgha a jejich cinemagrafií. Cinemagraph je animovaný GIF - tedy několik fotek spojených do ultrakrátkého filmu. Většina fotky zůstává nehybná, jen některé části - vlasy, ale třeba i celí lidé se ve smyčce pohybují. U cinemagrafií, které postují na Tumblr, pracují se zhruba 25 - 100 kusy fotografií.

Vedle tweetování o přehlídce hodlá Burberry přinést i živý přenos přes svoje stránky i Facebook. Kromě modelů tak poskytne náhled z červeného koberce v Hyde Parku a ze zákulisí. Spolu s Twitterem a Facebookem dostane svůj módní kousek i nová sociální síť Pinterest.

Zdroj: www.mashable.com

Štítky dokumentu: Facebook Pinterest Twitter

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: