Dá se vůbec ve stínu koronaviru normálně randit? V reklamě na seznamku Bumble vám odpoví Helena Bonham Carter

5. 1. 2021 | Kristýna Vozková
Jak vypadalo typické rande v roce 2020? Mrznutí ve venkovních prostorách, dvoumetrové rozestupy v kině a táta lezoucí do záběru na webce. To vše přibližuje v humorném spotu aplikace Bumble herečka Helena Bonham Carter.

Randění je složité. A co teprve v době covidové! Žádné romantické procházky, vodění se za ruce nebo nedej bože líbání. Randící aplikace Bumble přišla v prosinci s kampaní, která všechny tyto nepříznivé aspekty shrnuje. Její hlavní hvězdou je Helena Bonham Carter.

„Óóó svátky”, povzdychne si melancholicky na samotném začátku minutu a půl dlouhého spotu, sedíce v pohodlném žlutém retro ušáku. „Čas na to být s těmi, které milujete. Zatímco oni rozebírají váš milostný život. Připravte se. Ta otázka přijde.” Kdo z nás si tím alespoň jednou neprošel, jako by ani nežil. Hodnocení milostného života jediného single člena štědrovečerní večeře je prakticky nutností snad v každé rodině. V našem spotu se mladá Violet od své babičky dozví, že se možná dostatečně nesnažila, když si během roku nenašla přítele. „Dost nesnažila? Děláte si ze mě srandu?” reaguje Helena ze svého křesla a začne vyjmenovávat všechny důvody, proč bylo navazování romantického vztahu pod tíhou pandemickách restrikcí takřka nemožnou misí. 

Během toho divák sleduje Violet snažící se o videohovor, kde jí do záběru neustále leze její otec. Helena následně upozorňuje na to, že nepřipadá v úvahu ani tulení se v kině, když od sebe musí lidé udržovat alespoň dvoumetrový odstup. A co teprve líbání! Místo toho si můžete leda tak ťuknout loktem. Během chladných večerních procházek (protože restaurace jsou zavřené) si sice otestujete, zda je objekt vašeho zájmu dostatečně galantní, ale co když se vám začne chtít na záchod? Ale ono je to vcelku jedno, protože i kdyby vás do nějakého podniku pustili, stejně si se svým protějškem asi nebudete mít co říct. Protože – upřímně – co zajímavého se vám stalo v roce 2020? Byl to přesně ten typ roku, kdy si stejně jako Violet vezmete podpatky a uděláte večerní make-up, i když jdete jenom se smetím. V závěru videa tak divák dá Heleně jistě za pravdu, že se Violet vzhledem k okolnostem určitě snažila dost. A během toho, co se dívka u slavnostní večeře vítězoslavně zakousne do kusu masa napíchnutého na vidličce, jí přijde zpráva na Bumble. Inu, o Vánocích se může stát skutečně všechno. Stačí tomu jít naproti.

Spot s názvem When Dating Met 2020 vytvořila agentura The Brooklyn Brothers. „Cílem kampaně je ukázat, že rozumíme tomu, jak je to těžké, a zároveň oslavit tuto složitou cestu hledání ideálního protějšku, na které se aktuálně nachází mnoho lidí. Ukazovat skutečnost trochu jiným způsobem, být povzbudivý a optimistický,” uvedla na adresu kampaně kreativní ředitelka agentury, Cali Oliver. 

Současná situace tak hraje aplikacím jako je Bumble do karet. I jeho konkurenti, jako Tinder, Happn, Grindr nebo Hinge se snaží co nejvíce přizpůsobit podmínky pro randění na dálku. Bumble mezi nimi pak vyčnívá především tím, že zde první kontakt navazují výhradně ženy.

 

 

 

 
Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: