Dejte své firemní Stránce na LinkedInu novou šťávu pomocí Stories
LinkedIn připravil nové funkce pro firemní Stránky, které jejich byznys na této sociální síti posunou zase o kousek dále a snáze je propojí s potenciálními zákazníky a sledujícími, zaměstnanci a partnery. Transformace firem do online prostředí se díky pandemii urychlila, přesto není snadné se se svou komunitou a kolegy spojit. 41 % lidí uvádí, že pocit izolace a odloučení od kolegů je pro ně nejvyšším rizikovým faktorem vyhoření.
Záložka Moje firma pro budování firemní komunity
Nástroj Elevate, který LinkedIn před rokem slavnostně spustil, měl zaměstnance podporovat v šíření firemního obsahu, snáze je zapojit jako své ambasadory a budovat silnější komunitu a vliv dané společnosti. Jenže pandemie do celé strategie tak trochu „hodila vidle“. Proto LinkedIn přichází s vylepšením záložky Moje firma. Ty nejlepší funkce z aplikace Elevate se tak objeví nově na vaší firemní Stránce. Zdarma. Administrátoři Stránky mohou její obsah pročistit pomocí nástroje Doporučit a navrhnout trendy obsah zaměstnancům, kteří by jej pak mohli dále šířit. Navíc vám budou k dispozici i nové analytiky, které vám pomohou zhodnotit, jaký dopad sdílení vašeho obsahu má. Pokud využíváte nástroj Elevate, tak pro vás LinkedIn připravil ještě jednu výhodu – ověření zaměstnanců, které bude pro v následujících měsících přístupné pro všechny firmy s více než 10 zaměstnanci zcela zdarma.
Výsledky interního výzkumu LinkedInu hovoří jasně: Zaměstnanci o 60 % pravděpodobněji zareagují na obsah svého kolegy, než by komentovali ten „cizí“. 14x pravděpodobněji budou sdílet obsah Stránky své firmy než té, u níž nejsou zaměstnáni.
„Cílem společnosti Asana je budovat pevné vazby a spolupráce. Za poslední rok jsme na dálku najali stovky nových zaměstnanců po celém světě. V Asaně se snažíme vzhledem k současné pracovní realitě aktivně hledat nové způsoby, jak posilovat vztahy celé naší komunity – interně i externě. Chceme investovat do kanálů, které nám umožní se s našimi zaměstnanci, partnery a zákazníky lépe propojit bez ohledu na to, kde se zrovna nacházejí. A funkce Moje firma nám přesně toto umožňuje,“ myslí si Stephanie Hess, vedoucí globální komunikace a marketingu v Asaně.
Produktové Stránky pro posílení komunity kolem vaší značky
V prosinci 2020 LinkedIn spustil funkci Stránky produktů (Product Pages), vyhrazený prostor, kde se mohou potkat zákazníci, uživatelé a odborníci jako komunita. Sdílí si své poznatky ohledně daného produktu či služby. A LinkedIn k tomu přidává ještě něco navíc. Formuláře Lead Gen Form (formuláře na generování leadů) zdarma. Jakmile potenciální zákazník klikne na nějaký produkt, jeho osobní informace, které uvádí na svém profilu se do formuláře automaticky propíšou. Pak už jen stačí, aby klikl, že má zájem se o daném zboží dozvědět více, a máte ho přesně tam, kde potřebujete.
Stories pro Stránku umožní zákazníkům váš brand lépe poznat
LinkedIn Stories jsou v Česku teprve v rozvoji. Sdílení svých každodenních okamžiků však skvěle funguje třeba na Instagramu, kde se tvůrci nejspíš inspirovali. A nově je tato funkce přístupná i samotným (firemním) Stránkám, které se tak na komunitu svých sledujících mohou lépe napojit. Příběhy Stránkám umožní organicky šířit svůj obsah mezi ostatní hravou a nenásilnou formou.
Když zveřejníte Story na Stránce, můžete také využít funkce „swipe up“ a přesměrovat své diváky přesně tam, kam potřebujete. A tuhle funkci budou mít k dispozici úplně všechny Stránky, takže nic nebrání konverzím! Pro firmy je to rozhodně výzva a možnost, jak zaujmout, osobní profily totiž ke „swipe up“ potřebují minimálně 5 000 sledujících.
Zdroj: LinkedIn