dm drogerie zavádí boxy pro vyzvednutí nákupu

3. 4. 2024 | redakce, TZ
V dm drogerii zrychlují systém „click and collect“ s možností expresního vyzvednutí připraveného nákupu 60 minut po objednání online. Zákazníci ho najdou v dm boxech.

 

Společnost dm připravila dvě technické a logistické inovace pro zákazníky, kteří si oblíbili online nákupy. Při volbě služby expresní vyzvednutí si nově mohou zvolit nachystání objednávky už za 60 minut od objednání. Druhou novinkou jsou samoobslužné dm boxy pro vyzvedání zásilek.

Expresní vyzvednutí nově i za 60 minut

Online shop dm.cz funguje už šest let a jeho obliba stále narůstá. Možnost expresního vyzvednutí objednávky v prodejně dm využívá třicet procent zákazníků nakupujících online. Zákazník si nyní může vybrat, zda chce mít objednané produkty přichystané ve zvolené prodejně k vyzvednutí za 60 nebo za 90 minut od zaplacení. Tento způsob vyřizování objednávek přitom šetří čas nakupujících, snižuje spotřebu obalového materiálu a v porovnání s klasickými online zásilkami i snižuje negativní vliv dopravy na životní prostředí.

dm boxy: objednané zboží na dosah ruky

Jako první si dm box mohou už nyní vyzkoušet zákazníci v Českých Budějovicích v prodejně dm na Strakonické ulici. Další přibudou během dubna v Praze a v Brně.

Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt. uvádí:

„Nově zřízený dm box slouží k uložení zásilek pro expresní vyzvednutí a zásilek, které si zákazník objednal prostřednictvím aplikace Moje dm či online shopu dm.cz a jako místo doručení zvolil prodejnu dm. Vyzvedávání zásilek je intuitivní a ovládání zvládne zákazník samostatně bez pomoci spolupracovníků a spolupracovnic z prodejny.“

První dm box v Českých Budějovicích je umístěný uvnitř prodejny u východu, aby byl zákazníkům snadno přístupný. Projekt je nyní v pilotní fázi, a pokud se první dm boxy v Česku, na Slovensku a v Rakousku osvědčí, brzy se jich zákazníci dočkají i v dalších prodejnách.

Společnost chce díky oběma novinkám svým zákazníkům online nákupy ještě více urychlit a zjednodušit. Zároveň přitom klade důraz na jedinečný zážitek z nakupování, osobní kontakt a odborné poradenství, pro které právě tyto inovace vytvářejí větší prostor.

Štítky dokumentu: E-Commerce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: