Dny AI 2023 v Brně: Zjistěte, jak AI změnila pravidla pro kreativce a marketéry

9. 10. 2023 | Petr Michl



Tento týden je ve znamení Týdne inovací, do které jsou letos zařazeny i Dny AI. Už tento čtvrtek 12. října proběhne v brněnském KUMSTu blok přednášek s názvem Pravidla se změnila.

Je určený pro marketéry, agenturní i freelance konzultanty, kreativce, herní designéry a také majitele menších a středních firem. Na ty všechny čeká od 13. hodin až do večera program, ve kterém zkušení profesionálové představí, jak AI mění obory brand marketingu, UX, ilustrace, designu, videotvorby, marketingu a kreativní průmysl obecně.

 
Program akce:

Lenka Stawarczyk

Stavíte nový brand a chcete si vzít na pomoc AI? Super! Kolik toho ale za vás opravdu zvládne udělat umělá inteligence a co si musíte odmakat sami? Na to si odpovíme. Probereme, jak zapojit AI do celého (re)branding procesu a mrkneme na krátkou případovku pro startup, který jsme rebrandovali s pomocí AI. Ukážeme si, jak díky ChatGPT skloubit zdánlivě neskloubitelné, jak si poradit s tone of voice tak, aby si ho generované texty pořád držely, i jak generovat v Midjourney konzistentní vizuály podle nastavené firemní art direction.

 

Daniel Špaček

Artificial Unintelligence. Kam jsme zatím došli, čím jsme si prošli a co nás zřejmě čeká. Uživatelské studie z pokusů začlenění AI generativních vizuálů do praxe. 


Jakub Javora

Využití umělé inteligence v ilustraci a designu. Výzkum pro využití v animaci – style transfer. Výhody a nevýhody nasazení v praxi. 

 

 

David Spáčil

Havran ukáže na několika praktických příkladech, k čemu je AI vhodná při videoprodukci a k čemu naopak vůbec. Než dá dohromady plnohodnotnou anotaci, přečtěte si zatím jeho mudrování, jestli prcat AI, nebo ne.

 

Martin Kopta

Říká se, že vyhodnocení hloubkových rozhovorů zabere třiapůlnásobek jejich délky. Pro deset rozhovorů to představuje několik dnů. Díky instantním přepisům od Whisper AI a kapacitě až sto tisíc tokenů v Claude.ai teď s analýzou můžeme být hotovi do hodiny po posledním rozhovoru. Podíváme se, jak si AI poradí s českým rozhovorem, a zamyslíme se, co je potřeba ještě dotáhnout, aby výzkumník nemusel být zároveň geek. 

Vratislav Kalenda

Dreamarium – kompozitní AI systém, který dal sílu tvořit malým dětem. Jedna AI dnes dokáže vygenerovat tisíce slov. Co se ale stane, když spojíte více různých AI dohromady? Poslechněte si příběh o tom, jak jsme omylem stvořili produkt, který umožňuje dětem zhmotnit jejich představy a sny. Ukážeme vám, co je dneska možné vytvořit kombinací komerčně dostupných modelů. Nemusíte být vědec ani velký programátor, a přesto lze už dnes vytvářet dechberoucí zážitky za pomocí umělé inteligence.  

Michael Petrus

Michael popíše, jak AI mění proces vizuální tvorby jeho studia a jak nastavuje budoucnost pro kreativní průmysl. Co se mění na klasické práci ilustrátora nebo designéra? Benefituje vůbec art direktor? Jaký vliv má na práci týmu a jak zůstat relevantní v tomto inovativním prostředí? Přijďte se inspirovat a nasdílet své vlastní zkušenosti! 

 

Debata

V panelové diskusi, kterou povede šéfredaktor Marketing Journalu, Petr Michl, budou řečníci debatovat nejen o tématech ze svých přednášek, ale také o svých obavách, přínosech AI a predikci dalšího vývoje. Host z právního prostředí Pavel Kroupa s námi taky probere aktuální stav, jak je na tom umělá inteligence v souvislosti s autorským právem. a k debatě se přidá také.  

 

Pravidla se změnila

Kde: KUMST, Údolní 19, Brno
Kdy: 12. 10. 2023   |   13:00 - 19:00   
Zjistěte další podrobnosti a zakupte vstupenky ZDE

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: