Do desítky největších inzerentů se dostala XXXLutz CZ
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Do první desítky reklamních inzerentů se v červenci dostala poprvé společnost XXXLutz CZ se svou diskutovanou kampaní na obchodní dům s nábytkem. První místa drží giganti Procter & Gamble Czech Republic, Henkel ČR a Unilever ČR. Vyplývá to z monitoringu reklamních investic společnosti Admosphere.
První desítka reklamních inzerentů investovala v červenci 2010 do reklamy 700 milionů Kč. Srovnatelná čísla za loňský rok nejsou k dispozici. U částek sledovaných monitoringem jde o ceníkové položky, nikoliv však o skutečně zaplacené částky.
Největších deset inzerentů investovalo v červenci do reklamních kampaní téměř 700 milionů Kč, z toho 76 procent do televizní reklamy. Společnost XXXLutz CZ investovala do reklamní kampaně v tomto měsíci 52,2 milionu korun, z nichž 58 procent činily výdaje do televizní reklamy.
Společnost Admosphere se zabývá monitoringem reklamních investic českých firem v televizi, tisku, rozhlasu, na internetu a mimo domovy spotřebitelů. Firma při měření spolupracuje s Asociací televizních organizací, společností Mediaresearch, Asociací komunikačních agentur a Sdružením pro internetovou reklamu.
Největší zadavatelé reklamy v červenci v ČR
společnost | investice v tisících Kč |
Procter & Gamble Czech Republic | 141.807 |
Henkel ČR | 108.343 |
Unilever ČR | 86.840 |
Vodafone CR | 74.154 |
Plzeňský prazdroj | 53.588 |
Lidl ČR | 53.024 |
XXXLutz CZ | 52.186 |
Telefónica O2 ČR | 46.783 |
Reckitt Benckiser CR | 41.395 |
Coca-Cola HBC ČR | 41.143 |
Zdroj: Admosphere