E-Business Forum 2016 se zaměří na loajalitu zákazníků
78 % spotřebitelů připouští, že nejsou loajální. 46 % lidí přejde k nové značce, jen aby získali nějakou odměnu. A 29 % spotřebitelů mění značky jednoduše pro větší rozmanitost a novost. Existuje zkrátka příliš mnoho možností, aby zůstali věrní jedné jediné.
Na konferenci E-Business Forum se letos zaměříme právě na loajalitu. Od těch nejúspěšnějších v oboru se dozvíte, jak se o zákazníky nejlépe starat i jak si jejich zájem udržet. Jak získat zákazníky, kteří nejen že se k vám budou vracet, ale budou vás i doporučovat dál.
Chcete vědět, jak moc věrný je český zákazník, kolik oblíbených e-shopů má a zda se rád nechá uplatit slevou nebo dárkem? V Heurece to už vědí a vy se to můžete dozvědět jako další v pořadí. S výsledky unikátní studie týkající se loajality zákazníků na internetu napříč nákupními kategoriemi vás seznámí Tomáš Braverman, CEO Heureka.cz a Heureka.sk.
Jakub Havrlant. Po dvouleté pauze opět promluví na veřejnosti. Bude hovořit o budování hodnot, hledání “out of the box” řešení, osobní zodpovědnosti a dalších principech, kterými se řídí. Stranou nezůstanou ani vize pro Rockaway a první dojmy z vedení Mall Group. Rozhovor povede Robert Čásenský.
Existuje mnoho věcí spojených s loajalitou, jako jsou např. předmět víry, lenost, závislost, možnost volby, příslušnost ke skupině …, které jistě mají vliv. Chceme-li zvyšovat loajalitu, musíme vědět, co za ní stojí. Musíme se dívat směrem od zákazníka k nám, nikoliv od nás k zákazníkovi. Základní principy přiblíží marketingový ředitel Alza.cz Karel Kučera.
V současné době se mnoho e-shopů snaží přežít neustálým snižováním cen. To sice může krátkodobě fungovat, ale není to cesta k dlouhodobému úspěchu. Tou je zaměřit se na věrnost zákazníků. Jan Kösters ze Shopware přijde s konkrétními kroky, které musíte udělat na cestě k věrnému zákazníkovi.
Kdo chce udržet krok s předními internetovými prodejci, musí se zaměřit na zákazníky a chápat, co chtějí. Každý obchodník by měl usilovat o získání zákazníků, kteří často nakupují online. Jak ale na to? A proč jsou takoví zákazníci důležití? Dozvíte se na příkladu společnosti Amazon od Jense Rothensteina z IFH Köln.
Just Spices je čítankovým příběhem úspěchu. Ole Strohschnieder se během své prezentace podělí o několik anekdot z raných dní své firmy a ukáže, jak se její zakladatelé učili za pochodu a jak šli za svou vášní a vizí proměnit trh koření, až vybudovali současnou mezinárodní značku Just Spices, nabídli inovace a dodali trhu nový šmrnc.
E-Business Forum se bude konat 27. září v Grandior Hotel Prague. Přijďte i vy. Kompletní program najdete na webu konference, registraci taktéž.