E-commerce podle Elle - tohle tričko miluju, chci, mám nebo koupím

19. 4. 2012 | BeDa
Obchod, který rozjel časopis Elle na Facebooku, má primárně přimět uživatele k interakci.

Ženské časopisy na sociálních sítích hojně využívají Pinterestu, ale ani Facebook nezůstává stranou. Časopis Elle vytvořil na Facebooku speciální nákupní aplikaci, která umožňuje zákazníkům na největší sociální síti nakupovat a hodnotit oblečení a modní doplňky. Hlavním cílem téhle aplikace ale kupodivu není prodat co nejvíce zboží, ale vzbudit zájem a rozpoutat diskuzi o produktech či samotném časopisu Elle.

Na facebookové stránce Elle je do šesti jarních trendů rozděleno zboží, u kterého mohou uživatelé Facebooku kliknout na několik různých tlačítek - Love, Want, Own, anebo se přes zelené tlačítko Buy dostat na stránky prodejce a vybrané zboží si tam koupit. Co je ale na aplikaci převratného? Je to hlavně propojení s Facebook Open Graph. I když návštěvník Elle stránky nic nekoupí, ale jen zmáčkne na jedno z dalších tlačítek, jeho interakce se objeví na jeho Timeline profilu a v newsfeedu přátel.

“Není jisté, jaké budou výnosy z prodeje zboží na Facebooku. Nejsme zcela přesvědčeni, že je to pro prodej vhodná platforma. Ale o čem jsme přesvědčeni, je to, že Facebook má velký potenciál pro oslovování lidí a šíření informací,” říká vydavatel a finanční ředitel Elle Kevin O’Malley.

Aplikace ale má i nějaké mouchy. Největším problémem je nízký počet zboží, navíc i rozdělení do kategorií je u některých artiklů podivné. Pohodlnější by také pro nakupující bylo, aby mohli koupit zboží přímo na facebookové stránce. Elle ale plánuje do budoucna stránky i aplikaci vylepšit. E-commerce časopisů na Facebooku se teprve rozjíždí.

Zdroj: www.mashable.com
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: