Evian představuje nový módní design lahví
Francouzská společnost Evian, která prodává minerální neperlivou vodu, oznámila spolupráci se serverem MyWardrobe.com a s francouzským módním domem Courregès. Společně pak vytvořily novou módní limitovanou edici skleněných lahví.
Inovovaný design oblíbené minerální vody Evian nese název „brings its Live Young messaging to life“. Vysoké skleněné lahve zdobí bílé a fialové květy. Limitovaná edice bude k dispozici na webu MyWardrobe.com za 3,99 liber.
Tímto však spolupráce firem nekončí. Rovněž se podílejí na módní aukci, která proběhne od 21. do 28. října. Pětadvacet procent výtěžku z akce poputuje na konto Breakthrough Breast Cance, skupině bojující proti rakovině prsu.
Evian už dříve spolupracoval s módními návrháři. Limitované série lahví navrhovali například Jean Paul Gaultier, Issey Miyake, Paul Smith nebo také Christian Lacroix.
Zdroj: www.marketingweek.co.uk, www.marketwatch.com