Experti na online marketing přijedou do Prahy, mluvit budou o lokální reklamě nebo ROPO efektu
Druhý ročník největšího tuzemského setkání o výkonnostním marketingu přivítá více než 12 řečníků a 300 hostů. Tématem přednášek konference Performance 2020 budou nejaktuálnější trendy, jako je lokální vyhledávání, propojení online a offline kanálů, mobilní reklama nebo měření ROPO efektu. Akce se koná 22. května v Praze.
Performance 2020 navazuje na úspěšný první ročník, jehož se účastnilo více než 350 návštěvníků. „Už loni se nám podařilo pražskému publiku představit zajímavé zahraniční spíkry, kteří patří mezic elosvětově uznávané odborníky. Také letos přivítáme osobnosti náležející k TOP 10 největších influencerů v oblasti PPC reklamy. Jsou jimi Andy Taylor z Merkle a Mark Irvin z Wordstream. U obou přitom půjde o jejich vůbec první vystoupení v České republice,“ vysvětluje Petra Pacáková z konzultační společnosti ACOMWARE, jež za konferencí Performance 2020 stojí. Z dalších zahraničních spíkrů dorazí například Mariusz Gąsiewski (Google), Mariia Bocheva (OWOX) nebo Warren Knight (Think Digital First), který v prvním ročníku pobavil hosty svým tanečním vystoupením.
Jedním z hlavních témat konference bude propojení online a offline kanálů. „Právě Andy Taylor jako jeden z hlavních řečníků promluví o významu lokální reklamy. Řešit budeme i to, jak adekvátně měřit přechod zákazníků z online prostředí přímo do kamenné pobočky,“ vysvětluje David Vurma z ACOMWARE. Na řadu přijde též využívání mobilní reklamy, o čemž promluví Mariusz Gąsiewski. Warren Knight se letos zaměří na problematiku marketingu na sociálních sítích. Z tuzemských odborníků nebude chybět například Petra Pacáková (ACOMWARE) nebo Hana Zachová (Glami), která vysvětlí, jak využívat videoreklamu na YouTube coby výkonnostní kanál.
Konference Performance 2020 proběhne 22. května v Národním domě na Vinohradech. Vstupenky jsou již v prodeji, do 31. března 2018 platí nižší cena 3 500 Kč bez DPH. Více informací na www.performance2020.cz