Facebook chce, aby lidé volali podnikům přímo z jejich reklam v news feedu

15. 5. 2015 | Petr Michl
Fabook vylepšuje svůj program pro „místní podniky". Přidává „Call Now" tlačítko do reklam v news feedu.



Facebook uvedl reklamní vylepšení, které ocení především „místní podniky" - tedy všechny kamenné podniky vázané na konkrétní místo, typicky restaurace, prodejny, kadeřnictví, různé druhy služeb atd. Je jím možnost přidání „Call Now" tlačítka přímo do reklam v news feedu.

Tato reklama je pochopitelně primárně určena při cílení na mobilní zařízení. Při jejím nastavení lze určit, v jakém okruhu od podniku zadavatele se má lidem zobrazovat. Jedná se o doplnění možnosti „Get Directions" (navigace k podniku - pozn. red.), které je možné integrovat do reklam už od října 2014.  Když uživatel klikne na „Call Now", je přesměrován přímo k vytáčení v jeho telefonu.

Dle Facebooku se jedná o efektivní formu oslovení zákazníků, kteří jsou ve vzdálenosti, jež lze dojít pěšky. Dokonce uvádí, že se vyrovná jakékoliv jiné formě reklamy, včetně direct mailu a inzerátů v novinách.

 

 

Tvorba Local Awareness reklamy je velmi jednoduchá a jde nastavit přímo z facebookové stránky. Jak naznačuje GIF výše, stačí si jen vybrat jako call to action „Call Now" a nastavit rozpočet. Přehled hovorů provedených z reklamy pak bude zobrazený přímo v notifikacích stránky.



Zdroj: Facebook for Business


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: