Facebook for Business v novém kabátě
Facebook se snaží pomáhat firmám k úspěchu. Nyní se to snaží dokázat novou podobou stránky Facebook for Business. Dle příspěvku na Facebook Studio by se daná platforma měla stát klíčovou destinací pro zprávy, informace a inspirací pro marketéry, kteří chtějí s pomocí Facebooku dosáhnout lepších výsledků ve svém podnikání. Podle priorit marketérů rozděluje i praktické tipy a to v těchto oblastech:
- Zvýšení prodejů v kamenném obchodě
- Zvýšení online prodejů
- Spuštění nového produktu
- Zvýšení povědomí
- Propagace aplikace
Dle Facebooku souvisí tato změna se snahou zjednodušit reklamní formáty a udělat marketing na FB srozumitelnější co největšímu okruhu lidí. Sekce News by měla být hlavním zdrojem novinek týkajících se marketingu na Facebooku. Jako cenný zdroj inspirace vypadají i případové studie, mezi kterými můžete nyní nalézt například e-shop s módou FAB, u nějž pochází 30 % denního trafficu z Facebooku. Uvedení nových produktů více do hloubky, včetně odpovědí na otázky marketérů od expertů, by měl poskytnout Facebook for Business Live, na kterém jsou dostupné i záznamy starších videí.