Facebook meziročně zečtyřnásobil počet inzerentů

4. 6. 2010 | ILE
Mike Murphy, globální obchodní vicepresident Facebooku, oznámil na setkání s americkými novináři, že Facebook více než zečtyřnásobil počet inzerentů oproti stejnému období před dvanácti měsíci. Podle Murphyho Facebook směřuje k tomu, aby se stal naprostým základem většiny marketingových kampaní. Konkrétní hodnoty však, jako ostatně vždycky, nesdělil.

Ilustrační obrázek, zdroj: archiv

Mike Murphy, globální obchodní vicepresident Facebooku, oznámil na setkání s americkými novináři, že Facebook více než zečtyřnásobil počet inzerentů oproti stejnému období před dvanácti měsíci. Podle Murphyho Facebook směřuje k tomu, aby se stal naprostým základem většiny marketingových kampaní. Konkrétní hodnoty však, jako ostatně vždycky, nesdělil.

Podle agentury comScore, která se ovšem zaměřuje pouze na trh USA, prodal Facebook více než 176 miliard reklamních pozic, což je oproti předchozímu období více o 106 miliard. Z toho vyplývá, že největší nárůst prodeje se odehrával mimo území USA.

Facebook si také polepšil v celkovém share mezi americkými prodejci online reklamy. Ze 12 % z loňského roku si polepšil na celých 16 %.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: