Facebook připravuje spuštění nástroje Business Manager
Správci reklamních účtů i Facebookových stránek by díky novému nástroji z dílny Facebooku měli mít snažší práci. Business Manager spojuje informace o všech reklamních účtech, stránkách i lidech, kteří k nim mají přístup na jedno místo. To by mělo zkrátit dobu nastavování a usnadnit marketérům práci.
Business Manager je nástroj, který dává marketérům přehled o všem, co se děje. V rámci jednoho místa tak budou moci snadno přidávat inzerenty a to i bez toho, že by se museli stát přáteli, jak to bylo doteď. Není ani potřeba znát jejich osobní e-mail, stačí jen zadat jejich pracovní email a pozvaní uživatelé se ověří kliknutím na odkaz a zadáním svého jména. To dává marketérům možnost rozdělit úplně svůj osobní Facebook od pracovního, aniž by měli dva rozdílné účty. Díky Business Manageru by navíc mělo být snažší udržet si přehled o tom, jaké má kdo role a k čemu má přístup.
Marketérům, kteří pracují in-house pro jednu konkrétní značku, dává Business Manager přehled o tom, jaké stránky a reklamní účty jsou spojené s daným subjektem. Agentury, nebo marketingoví specialisté, kteří pracují pro více firem zase budou mít všechny klienty pohromadě a přehledně na jednom místě. To vše by mělo dát inzerentům a firmám větší kontrolu nad jejich aktivitami v rámci Facebooku a také snížit čas i složitost nastavování.
Business Manager je zatím k dispozici jen několika inzerentům v rámci U.S. Facebook ale na svém blogu v pondělí oznámil, že v rámci několika týdnů by měl být k dispozici mezinárodně. Ačkoliv je Business Manager určen primárně větším firmám a agenturám, je možné o přístup k němu zažádat prostřednictvím formuláře, nikoliv jen prostřednictvím přiděleného obchodního zástupce.
Nový nástroj je dalším v řadě snah pro usnadnění práce marketérům. Nedávno například Facebook upravil způsob fakturování a přidal do reklamních účtú novou úroveň - reklamní sestavy. Že by snaha udobřit si marketéry po změně algoritmu, díky které je stále těžší oslovit své fanoušky?