Facebook Stránky budou moci odpovídat na zprávy z Instagram Direct
Odpovídat na zprávy fanoušků na Instagramu přímo ze samotné aplikace nemusí být tou nejpohodlnější zkušeností. Samotné brandy to teď budou mít při správě komunikace z Instagram Direct o poznání jednodušší.
A to jistě ocení. Ač není Instagram místem, které je zaslíbené dlouhým komentářům, lidé na něm spolu mluví a mluví spolu i lidé a značky. Dle údajů Facebooku má na Instagramu každý měsíc nějakou konverzaci se značkou na 150 milionů lidí. Značky budou nově moci odpovídat na komentáře ze stejného místa, kde spravují zprávy své Facebook Page. Dobře to ilustruje následující video.
V tiskové zprávě Facebooku sděluje svou zkušenost majitelka značky Pavos Extreme, Anibal Fuentes Perez, která byla součástí testu funkcionality. Konkrétně říká:
„Jelikož se sjednocenými zprávami mohu pracovat z jedné aplikace, jsou skvělou pomocí při zákaznické péči. Urychluje to mou práci a komunikaci s klienty, obzvláště při perných obdobích, jako je to vánoční, kdy obdržím příval zpráv z Facebooku a Instagramu."
Podobný pohled by mohli mít i další prodejci. Ti první budou ale v USA a Brazílii, kteří se na tuto možnost mohou těšit již v nadcházejících týdnech. Globální roll out bude přicházet až po těchto dvou trzích.
O něco dříve by mohla dorazit novinka představená minulý týden na Community Summitu v Menlo Parku. Tou je možnost FB Stránek přímo vstupovat do konverzací ve Facebook Groups. Pages sice už mohou vytvářet vlastní Skupiny, příležitost dělat jméno svému brandu v rámci již etablovaných Skupin se ale jistě hodí.
Kam dál?
Zdroj: magnapolonia.org
Tato zpráva nevychází úplně z čistého nebe. Mark Zuckerberg chce dosáhnout monopolu na poli online komunikace, před 2 týdny oznámil, že chce propojit Messenger, WhatsApp a Instagram.