Facebook upravil své logo. Postřehnete změny?

2. 7. 2015 | Petr Michl
Najděte 10 rozdílů. Facebook změnil svoje logo, aby vypadalo přátelštěji.

Facebook změnil svoje logo. To poslední používal de facto již od roku 2005 jen s drobnými úpravami. Jednalo se o font Klavika v bílé barvě na modrém pozadí. Nový font je poněkud více protáhlý do výšky a dle Mashable se jedná přímo o in-house práci od grafiků největšího sociálního média světa. Změny jsou zobrazené již na fotografii výše, ale pro jejich lepší zachycení klikněte na přehrávání u videa, kde je zobrazen překryv starého a nového loga.



Creative director Facebooku a jeden z autorů nového loga Josh Higgins řekl Mashable: „Jsme nyní etablovaní, a tak jsme si vytyčili modernizaci loga, která ho učiní přátelštější a více přístupné... Zkoumali jsme mnoho přístupů, nakonec jsme se ale shodli na tom, že potřebujeme jenom úpravu, nikoliv kompletní redesign."

Nejpatrnější je nepochybně změna písmena „a", „o" a „e" jsou kulatější. Celkově jde úprava dále než u loňského zploštění loga Googlu.


Jak se vám nová varianta líbí?

Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: