Fixodent pomohl starému lvu k novým tesákům
„Značku XY doporučuje 9 z 10 lékařů," říká v reklamě důvěryhodný pán v bělostném plášti a s úsměvem ve zcela stejném odstínu. Zhruba tak vypadaly reklamy na produkty s dentální hygienou v minulosti. Nyní ovšem uvědomělé značky vytváří hodnotný obsah, naposledy se k nim přidal i Fixodent patřící do portfolia Procter & Gamble.
Fixodent si rozhodně nespletete s Perličkou, jeho obvykle starší zákazníci mají umělý chrup a Fixodent jim pomáhá přilepit zubní náhrady k dásním a přitom je neodřít. Nová kampaň má co do činění s vypadáváním zubů, ale ne u lidí. Fixodent se spojil s Kevinem Richardsonem, mužem, který vlastní v Jihoafrické republice malou rezervaci pro lvy. Bývalý král tamních lvů, Aslan, začal v 9 letech ztrácet zuby. Kvůli tomu se stranil ostatních a byl čím dál více agresivní. Italská pobočka reklamní agentury Saatchi & Saatchi natočila na místě dokument o tom, jak mu tým lékařů na místě zuby spraví.
Poutavé záběry přirozené interakce muže s obřími šelmami i krvavé scény z operačního sálu rozhodně obhájí relativně dlouhou stopáž téměř 6 minut. Spojení se značkou existuje v tematické rovině, ale nikdo nepředstírá, že Fixodent hrál v dentální péči poskytnuté Aslanovi nějakou roli. Na stránkách savingaslan.com jsou nicméně i animovaná videa radící, jak na ústní hygienu.
Počet jejich sdílení se nicméně počítá na tisíce, zatímco video se záchranou Aslana zaznamenalo na YouTube již více než 5,7 milionů zhlédnutí. Za povšimnutí stojí i název videa „Saving Aslan | Fixodent, Kukident, Blend-a-dent", který zahrnuje názvy značek těch samých produktů na několika trzích (v Česku je využívána poslední ze zmíněných variant - pozn. red.). Mimo krátkodobého pozitivního sentimentu se díky tomu objeví i dlouhodobě vysoko ve výsledcích organického vyhledávání. I produkt pro důchodce si totiž zaslouží komplexní a kreativní marketing. Nechceme nic předjímat, ale tomuto lvímu příběhu by slušela cena Cannes Lion.
Zdroj: savingaslan.com