Focus Agency hledá externího PPC specialistu
Vydavatel Marketing Journalu, PR a komunikační agentura Focus Agency, hledá nové členy do svého týmu na pozici externího PPC specialisty.
Kdo to je?
Ten, kdo přemýšlí nad strategií kampaně. Má v malíku všechny formáty, co nabízí Google, Facebook i Seznam, a ví, kdy a jak je použít. Oplývá zkušenostmi nejen z výkonnostních kampaní, ale i z těch budujících povědomí o značce. Ze všeho nejvíce se přitom nechce spokojit s pouhým vykonáním zadání, ale je schopen přicházet s nápady pro dosažení co nejlepšího možného výsledku.
Pokud jste ideální kandidát, vystihuje vás následující:
-
- znalost reklamních nástrojů Google, Seznam, Facebook
- schopnost tvořit mix odpovídajících formátů pro konkrétní kampaně
- zkušenosti s přípravou strategie a plánováním kampaní
- zkušenosti minimálně 3 roky, lépe 5 se správou kampaní, včetně těch brandových
- máte relevantní reference a případové studie vaší práce
- zdobí vás dobré komunikační a prezentační dovednosti
- reporting kampaní máte v malíku
Náš nový kolega či kolegyně bude řešit primárně dlouhodobé kampaně spojené s budováním povědomí o značce, nejde o výkonnostní kampaně pro e-shopy.
Poznali jste se v této rolí? Tak nám o tom napište více na focus@focus-age.cz a připojte CV. Oceníme, když rovnou přidáte i případové studie, případně popis kampaní, na kterých jste pracovali.