Golden Drum: Češi (zatím) zlatí a stříbrní
7. 10. 2009
| RaTP
Konečně se ve slovinské Portoroži začíná potvrzovat, že Češi odjeli na letošní Goleden Drum s velkými šancemi. Již teď se mohou tuzemské agentury chlubit ziskem několika cen - zlatými hodinkami a zlatým a stříbrným bubnem.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Konečně se ve slovinské Portoroži začíná potvrzovat, že Češi odjeli na letošní Goleden Drum s velkými šancemi. Již teď se mohou tuzemské agentury chlubit ziskem několika cen.
Zlaté hodinky získala reklamní kampaň agentury Mark/BBDO pro společnost Wrigley s názvem "Vychytaná piksla." Ta bodovala i v kategorii obalového designu a získala stříbrný buben.
Zlatý buben si pak připsala agetura Leagas delaney za svojí imageovou kampaň pro Škodu Auto.