Google Grants jsou nově dostupné pro všechny české neziskovky

1. 7. 2013 | MP
Program Google Grants se otevírá pro všechny české neziskové organizace. Mohou obdržet bezplatnou reklamu ve vyhledávání pomocí služby Google AdWords až do výše 10 000 $ měsíčně.

Google navazuje na tematická kola a program Google Grants otevírá pro všechny české neziskové organizace, které mají zájem využít online reklamu na Googlu v rámci svých iniciativ. Informace a přihlašovací formulář jsou pro zájemce k dispozici na stránce www.google.cz/grants (formulář zde).

Google Grants pomáhají neziskovým organizacím v různých situacích, ať už se jedná o získání finančních příspěvků, nábor dobrovolníků či zvýšení povědomí o činnosti organizace a jejím poslání. Neziskovky v rámci Google Grants obdrží bezplatnou reklamu ve vyhledávání pomocí služby Google AdWords až do výše 10 000 $ měsíčně.

Na českém trhu byla doposud dvakrát za rok vyhlašována tematická kola, v rámci kterých byla vybrána minimálně desítka organizací. Program je teď otevřený pro všechny organizace z České republiky, které splňují podmínky programu (část Způsobilost), přičemž těmi hlavními jsou: aktuální
a platný status charitativní organizace podle definice charitativní organizace v ČR a fungující webové stránky s relevantním obsahem.

"V průběhu těch třech let jsme zjistili, že české neziskovky internet vnímají jako efektivní komunikační a propagační nástroj, a proto jsme pracovali na tom, abychom mohli tuto možnost nabídnout všem. Už teď vidíme velmi hezké příklady využití online technologií v jejich činnosti
a jsme si jistí, že otevření programu jejich počet určitě několikanásobně zvýší," říká Martina Laresová, marketingová manažerka českého Googlu.

Doposud byly Google Grants uděleny 55 českým organizacím v pěti kolech:

    1. kolo - Lepší přístup k informacím (10 organizací)

    2. kolo - Inovativní řešení problémů (10 organizací)

    3. kolo - Osobní nebo profesní růst (10 organizací)

    4. kolo - Kultura, vzdělávání a města (10 organizací)

    5. kolo - Podpora a rozvoj vzdělávání (15 organizací vzhledem k velkému zájmu a velmi vysoké kvalitě projektů)

Jednou z neziskových vzdělávacích organizací, která Google Grants využívá, je i Khanova škola, která motivuje k návštěvě svých virtuálních kurzů pro děti na YouTube. Její koordinátorka Markéta Matějíčková říká: "Náš web je pro děti, studenty, rodiče i učitele, a aby jim mohl sloužit, musí se
o něm dozvědět. Program Google Grants nám pomáhá posouvat se od snů k reálným výsledkům. Díky AdWords jsme navíc byli schopni získat ten nejcennější kapitál - skvělé lidi, kteří s námi sdílí naše vize a pomáhají nám je realizovat."

Více informací o Google Grants najdete na stránce www.google.cz/grants.

 

Štítky dokumentu: Google

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: