Google hraje na city

6. 5. 2011 | Novosadová Barbora
Emotivní reklama na Google Chrome se začíná šířit. Na serveru YouTube ji zhlédlo již více než 286 000 lidí.

Poslední reklama společnosti Google na jeho vyhledávač Chrome dosáhla již 286 000 zhlédnutí na serveru YouTube a stala se jedničkou na stránce Unruly Media’s Viral Video Chart. Úspěch slaví především díky silnému emotivnímu příběhu, který je na videu zachycen. Reklama nazvaná „Milá, Sophie“ ukazuje otce, který pomocí nástrojů Google zaznamenává život své dcery. Vše začíná narozením, pokračuje psaním emailů k narozeninám, přidáváním videí na YouTube, která zachycují první jízdu na kole i hodinu tancování. Veškeré poznámky o životě své dcery píše Daniel Lee prostřednictvím služby Gmail. Na efektu reklamy přidává také její délka. Stopáž je delší než u běžných reklamních spotů, má rovnou minutu a 32 sekund.

Reklama v divácích jistě vyvolává celou řadu emocí a může zaujmout, na druhou strach však určitým způsobem děsí. Videa z života dívky jsou na YouTube – může je tedy vidět skoro každý. Otec píše emaily, ale na videu není vidět žádný přímý kontakt. Vše je zaznamenáno na fotografiích, ale nevíme, zda je to skutečné. Člověk jako by žil pouze skrze internet, emailové zprávy, videa a fotografie. Nicméně nová reklama na Google Chrome přiláká ke zhlédnutí ještě několikrát větší počet diváků a možná je přiměje i ke krátkému zamyšlení.
 

Štítky dokumentu: Google Virální marketing YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: