Google se zabydluje v "offline" reklamě
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Společnost Google, která donedávna veškeré své reklamní kampaně prezentovala v online prostředí se čím dál tím častěji zabydluje mimo web. S outdoorovou kampaní se koneckonců mohli seznámit i Češi.
Svůj televizní debut si Google odbyl také na poli televizní reklamy. A to s pořádnou pompou, jeho spot se objevil přímo na Super Bowlu.
A jaký byl? Odborníci povětšinou tleskají a chválí.
"Klasická nízkorozpočtová reklama, která sází na emoce," komentuje Ivan Lečtyř. "Pěkná hudba, jednoduchý a vtipný příběh."
Spot, který si máte možnost pustit níže, popisuje skrz vyhledávací okno Googlu životní etapu neznámého muže. Ten postupně zadává do vyhledávače výrazy, které nás seznamují s jeho životním osudem. Od odjezdu na zahraniční studia do Paříže, přes seznámení s Francouzskou, po zavrhnutí vztahu na dálku, přestěhování se do Francie, svatbu a prvního potomka.
Spot, který by se dal svým vyzněním srovnat například s někdejší reklamou Eurotelu (útržky hovorů se záběry české krajiny) se již dočkal první "pocty" - desítek vtipných internetových parodií.