Heureka Group představuje novou identitu. Spouští s ní i partnerské značky pro B2B komunikaci
Největší evropský nákupní rádce, skupina srovnávačů střední a východní Evropy Heureka Group, představuje nové logo a firemní identitu. Kromě toho Heureka Group představuje 3 nové B2B značky, které pomohou jasně a srozumitelně komunikovat k obchodním partnerům. Nová identita vychází, v souladu se zvoláním „Heuréka!“, z řecké alfabety a zdobí ji unikátní písmo navržené přímo pro Heureka Group.
Heureka Group aktuálně propojuje 55 000 internetových obchodů s více než 23 miliony uživatelů měsíčně. „Jsme mezinárodních firma s velkými ambicemi a naše nová identita odpovídá tomu, že jsme připraveni stát se na evropském trhu naprostou jedničkou,“ vysvětluje Tomáš Braverman, CEO Heureka Group. Nová identita jde také ruku v ruce s fungováním celé B2B Heureky, jak to vysvětluje následující video.
Tomáš Braverman k tomu dodává:
„Zaměřili jsme se na srozumitelnou a jasnou komunikaci k našim obchodním partnerům a nově jsme ji sjednotili na všech úrovních. Chceme našim partnerům poskytnout maximální přístup ke všem informacím a nástrojům, které jim mohou pomoci s růstem.“ Součástí nové identity je tak i zbrusu nový web heureka.group, který se zaměřuje především na komunikaci s obchodními partnery.
E-shopy se nově mohou obracet na Heureka Shops, pro značky je určená Heureka Ads a datové přehledy jsou přehledně k nalezení na Heureka Insights. Ke komunikaci budou využity stávající i nové kanály. „Na jednom místě tak budou dostupné informace o všech možnostech spolupráce. Od přehledu nastavování e-shopů, o našich reklamních formátech nebo příležitostech a využití různých datových přehledů,“ dodává Tomáš Braverman.
„Heuréka!“ – „Mám to!“: Nová identita vychází z objevování
Nová vizuální identita Heureka Group navazuje na řecké tradice a vychází ze starořeckého zvolání „Heuréka!” („Mám to!”, „Objevil jsem to!”). „Dlouhodobě zákazníkům pomáháme objevovat skvělé nabídky, na tom je založeno naše jméno a je to gró našeho byznysu. Zároveň jsme tu i pro naše partnery, ať se jedná o e-shopy, značky, nebo agentury, chceme jim pomáhat svým věděním se v online prodeji lépe orientovat,“ vysvětluje příběh nové identity Marek Dobrý, brand manažer skupiny Heureka Group, a dodává: „Unikátní písmo bylo navržené pouze pro nás a vychází z řecké alfabety. Spojení s Řeckem odkazuje na edukaci, vědění a objevování, což jsou pojmy, které vystihují naši práci.“
Běžní zákazníci Heureky změnu nepocítí, e-shopy se mají na co těšit
Změna se netýká Heureky pro běžné zákazníky (B2C), nákupní rádci Heureka.cz a Heureka.sk zůstávají pro online nakupující bez vizuální změny. Změna se týká pouze B2B značky Heureka Group a nových značek určených pro obchodní partnery.
Tip redakce:
Objevte fungování další velké české e-commerce značky.
Slevomat už dlouho není o slevách a už nesčetněkrát v něm probíhaly debaty o změně jména. V dalším podcastu WebTop100 prozrazuje jeho CEO, Ladislav Veselý, že rolí Slevomatu je dávat lidem inspiraci pro trávení volného času, ať už jde o vyplnění hodinky večer, víkendu, nebo třeba shánění letní dovolené.
V rozhovoru se dále dozvíte:
- Jak je to s postupnou evolucí Slevomatu
- Jak se oklepali z covid krize a co pro její zdárné přečkání museli dělat jinak
- Kolik má Slevomat vlastně zákazníků, odkud jsou a jak na ně cílí
- Kam se bude byznys Slevomatu ubírat dále
- Jak je to s rolí obchodních týmů a marketingových aktivit
- Jak vypadá customer journey Slevomatu
Užijte si poslech.
Rozhovor si můžete také najít na Spotify, stažení do mobilu pro poslech na cesty umožňují Google Podcasts nebo Apple Podcasts.