I takto si můžete užívat důchodu. 90letá influencerka nabádá mileniály, aby mysleli na budoucnost
Tak tato babička rozhodně nesedí doma u pletení s šátkem na hlavě. 90letá Helen Ruth Elam Van Winkle, známá jako Baddie Winkle, jde s dobou a je velkou hvězdou sociálních sítí. Na Instagramu baví 3,8 milionu sledujících svými pestrými outfity, ale především životním elánem, který by jí mohla závidět leckterá dvacítka. Proč by tedy nemohla spolupracovat se značkami, které chtějí oslovit mladé? S nejstarší influencerkou na Instagramu se spojila spotřebitelská investiční aplikace Stash.
Baddie se stala tváří kampaně zaměřené na mileniály. Podle průzkumů si dvě třetiny z nich nespoří žádné finanční prostředky na důchod. Patrně za to může fakt, že málokterý teenager přemýšlí nad tak vzdálenou budoucností. Kdyby si však náhodou myslel, že na něj ve stáří už nečeká žádná zábava, Baddie ho rychle vyvede z omylu. Kampaň se snaží přimět mládež, aby se inspirovala touto ikonickou babčou, investovala do své budoucnosti a užívala si důchodu ve velkém stylu.
Jak sama Baddie říká: „Pro zábavu neexistuje žádný věkový limit!” A Stash dodává: „Žijte svůj nejlepší život celý svůj život!”
Kampaň probíhá na sociálních sítích i v ulicích New Yorku. Zahrnuje videa, plakáty i nástěnné malby vyobrazující Baddie ve veselých a kýčovitých outfitech se sklenkou v ruce. Součástí je také microsite na které zájemci zjistí veškeré důležité informace o tom, jak si užít důchod jako Baddie a jak začít s investováním (nejen) na stáří. Protože žít skvělý život můžete v každém věku. A evidentně můžete být také v každém věku influencerem.
Zdroje: adweek.com, wersm.com, thedrum.com