Instagram spouští blog pro značky. Dává 5 receptů na úspěch
Instagram se v posledním roce notně snaží o to, aby byl atraktivní platformou pro značky a po zavedení reklam i o to, aby na ní utrácely co nejvíce peněz. Nyní vytvořil dokonce papírovou knihu s „návody na úspěch", Instagram Handbook for Brands.
Pokud byste se k tomuto vázanému šperku vyvedeném nikterak překvapivě ve čtvercovém formátu chtěli dostat, nebude to tak jednoduché. Kniha není na prodej a bude dána pravděpodobně jen zasloužilým inzerentům. Pro zbytek značek tu je nicméně nový „business blog", na kterém bude Instagram předávat rady na to, jak mít skutečně populární firemní účet. K prvnímu článku vytvořil dokonce i video.
Pokud by vás přeci jenom kniha zajímala, nemusíte zoufat zcela. Právě v prvním blogovém příspěvku je prozrazeno, že jejím obsahem je velká dávka inspirace od značek jako Nike či General Electric. Zároveň jim Instagram nabízí 5 tipů. Jsou to tyto:
1. Buďte v souladu s vaší značkou
Vaše fotografie by měly odrážet způsob komunikace vlastní značce a její osobitost. Například snímky od prodejce brýlí Warby Parker nevypadají nikdy příliš strojeně či vážně. Namísto toho čerpají inspiraci z trendů, které jsou pro komunitu na Instagramu aktuální, a zároveň odráží rozvernou kreativitu značky.
2. Sdílejte zážitky
Nabídněte vhled do životního stylu, který vaše značka umožňuje – ideálně z pohledu těch, co vaše produkty či služby používají. Fotografie a videa sdílená GoPro nutní diváky, aby se zamysleli nad tím, coby rádi s takovouto příruční kamerou zachytili oni.
3. Hledejte všude krásu
Ukažte, jak vaše společnost vidí svět a v čem ho dělá skvělým. General Electric zprostředkovává krásu technologií tím, že svým followerům nabízí snímky a videa z továren na tryskové motory letadel či z odlehlých „větrných farem" s větrníky přeměňujícími energii větru v tu elektrickou. Zachycují obří stroje a ukazují, že náleží mezi zázraky stvořené lidmi.
4. Inspirujte k akci
Postavte kolem vaší značky hnutí - může to znamenat inspiraci k tomu, aby lidé fotili při běhání jako u kampaně #runfree od Nike Running, ale klidně i oslavu jogurtových svačinek, kterou rozpoutala značka Chobani pod hashtagem #creationaday.
5. Poznejte své publikum
Znejte důvody, proč lidé vaši značku milují. A zkoušejte, jak zaujmout nové zákazníky. Mission Bicycle ví, že jeho zákazníci milují krásu jednoduchosti kol. Jejich fotografie dělají z těchto objetů každodenního používání kus umění.
Zdroj: Instagram Business