Internet Advertising Conference se blíží. Už 12. dubna
Marketingoví a mediální odborníci, mediální a reklamní agentury, zadavatelé internetové reklamy, poskytovatelé obsahu, internetová média a členové SPIR se sejdou v úterý 12. dubna v prostorách Clarion Congress Hotel Prague, kde SPIR pořádá již 9. ročník Internet Advertising Conference.
Pro účastníky konference jsou nachystány 4 programové bloky, jeden z nich je zaměřen na marketing. Připraveny jsou případové studie například od Jitky Altman z Karlovarských minerálních vod o tom, jak dělali kampaň s influencery pro Mattoni. Kamila Kreilová ze Sazky spolu Robertem Haasem ukážou, jak dělat úspěšná videa na web. Na vychytávky v e-mail marketingu se zaměří Tomáš Růžička z VIVmail. Zaručené tipy, jak správně cílit na publika, se dozvíte od Dominika Kosorína z Czech Publisher Exchange.
A kdo další bude v marketingovém sále?
Pokud přemýšlíte o spolupráci s influencery, pak byste neměli zmeškat případovou studii od Daniela Kafky z Fragile media. Jedním z jeho úkolů bylo úspěšně uvést na CEE trhy novou řadu vůní značky adidas. A to jen pomocí online nástrojů, což podle jeho slov nebylo vůbec jednoduché. Během své případové studie prozradí, jak se s takovým zadáním vypořádali. Dozvíte se, jaký přínos měla spolupráce s influencery a YouTubery a co konkrétně daná kampaň přinesla.
Sbíráte data? Používáte je a pracujete s nimi i k získání nových zákazníků na Facebooku? Na přednášce Aleše Zavorala ze společnosti Peugeot Česká republika a Petra Jelínka z Business Factory se dozvíte řadu tipů, jak efektivně získávat zákazníky na Facebooku právě pomocí těchto nasbíraných dat.
Čeká vás i prezentace zachycující přípravu, realizaci a výsledky konceptu See-Think-Do-Care u rozcestníku restauračních zařízení Restu.cz. Jan Šorm z Restu a Jan Šťastný z H1.cz přitom nebudou nic zatajovat. Nastíní vše: od vytvoření strategie, přes využití jednotlivých kanálů a jejich synergie až po konkrétní čísla a výsledky.
Na konferenci uvidíte i zahraniční hosty, kteří v Česku vystoupí vůbec poprvé. Jsou to zakladatelé De Correspondent Harald Dunnink a Rob Wijnberg nebo ukrajinská aktivistka známá díky prezentaci svých názorů na Twiterru Kateryna Kruk.
Toto je jen hrstka z desítek osobností, které na IAC letos vystoupí.
Internet Advertising Conference ale slibuje i další zajímavé řečníky nejen ze zahraničí.
Velká část dnešního světa je pod vlivem digitálních obrazovek. Otevírají nám cesty do virtuálního světa, kde trávíme více času než dřív a stává se tak součástí našich životů. Dětem z generace Z se právě kvůli konstantnímu napojení na virtuální realitu postupně mění vnímání a soustředění. Další generaci je předpovídán nejrychlejší pokrok v historii lidstva. Jestli se bát či radovat se zamyslí Petr Václavek, výrazná osobnost české reklamy, jehož práce vyniká kreativitou a kontroverzí. Momentálně působí jako digital account director kuvajtské reklamní agentury Impact & Echo BBDO a má za sebou více jak 20 let práce v reklamě a digitálu.
Používáte AdBlock? Anebo naopak jste jeho odpůrci a řešíte, jak pracovat s uživateli, kteří konzumují váš obsah na webu, ale mají nainstalovaný blokovač reklamy? Pak byste si určitě neměli nechat ujít dopolední debatu se zástupci AdBlocku, kteří vystoupí na konferenci. Skončí internetová reklama? Nebo bude obsah jen placený? Je legitimní zasahovat do fungujícího obchodního modelu? Co se dá od blokovačů reklamy očekávat a jaké mají plány? I o tom budou mluvit Gabriel Cubbage a Anton Boegler.
Kompletní program a registrační formulář najdete na webu Internet Advertising Conference 2016.