Internetový obchod Mall.cz přebírá prodej bot Botas

27. 4. 2011 | BrP
Po spolupráci s Kofolou je botas 66 další kultovní česká značka, se kterou Mall navázal spolupráci a stal se exkluzivním prodejcem nové kolekce botas 66.

Po spolupráci s Kofolou je botas 66 další kultovní česká značka, se kterou Mall navázal spolupráci a stal se exkluzivním prodejcem nové kolekce botas 66 na internetu a přebral pozici klíčového prodejce kultovních botasek po společnosti Baťa Na www.mall.cz zákazníci najdou kompletní kolekci botasek RUN a CLASSIC pro rok 2011. Značka zažila znovuzrození v roce 2009, když začala vyrábět kolekci, která byla původně školním projektem tehdejším studentů VŠUP, designérů Jana Klosse a Jakube Korouše. Kolekce byla natolik úspěšná, že mladí designéři dostali od Botasu důvěru i pro další léta. Ti jsou tak i autory letošních modelů botasek.

„První ohlasy na sociálních sítích i prodeje po uvedení nové kolekce ukazují, že zákazníci nabídku vítají a nákup módy přes internet pro ně neznamená problém,“ říká Tomáš Jeřábek, obchodní ředitel MALL.CZ. „Od spolupráce s botas 66 si slibujeme oslovení mladších zákazníků, kteří u nás dosud nenakupovali, a současně těch, kteří si botasky pamatují ze svého mládí. Chceme také vyzkoušet, jak budou na botasky reagovat zákazníci stávající, protože zatím máme zkušenost hlavně s prodejem čistě sportovní obuvi.“


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: