Intextová reklama roste – podtrženo je již 3,4 miliardy slov na 740 serverech
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Zájem o intextovou reklamu stoupá. Aktuální čísla, která poskytla společnost Internet BillBoard, provozující tento formát, potvrzují, že zájem o tento formát stoupá jak mezi majiteli stránek, tak i inzerenty.
"Zájem o intextovou reklamu stále více stoupá," potvrdil marketingový ředitel IBB David Němec. "Zatímco rok po uvedení v květnu letošního roku jsme ve všech čtyřech zemích působení - v ČR, Polsku, Rumunsku a na Slovensku - registrovali 680 miliónů slov za měsíc, v říjnu už to byl více než dvojnásobek: 1.4 miliardy. Atraktivní formáty od textu přes video až po shop bubliny výrazně rozšiřují možnosti zadavatelů, jak na svou značku upozornit, a uvedené výsledky tomu jen nasvědčují."
Formát intextové reklamy v ČR poskytuje více než 740 zaregistrovaných serverů, na nichž se denně podtrhne více než 8 miliónů slov. Průměrné CTR kampaně se pohybuje okolo 20% procent.