Ivan Trojan jede v novém spotu Českých drah do Vídně

4. 9. 2020 | Petr Michl
Respektive chtěl původně jet…
 

 

V nové kampani Českých drah se rodinka pod velením tatínka Ivana Trojana vydává dál než za humna. Na výlety do sousedních metropolí zve cestující televizním spotem, ve kterém se hlava rodiny opět důkladně připraví na cestu a opět to nevyjde úplně podle plánu. 

Pohodlí vlaku a skvělý servis jídelních vozů ČD, který během jízdy rodina využije, naladí tatínka natolik, že se jeho pohoda promítne i do závěrečného vzkazu spotu: „Ve vlaku vám bude do zpěvu. Nejen cestou do Vídně i Berlína.“ Cestující se mohou vydat s Českými drahami navíc i do dalších měst v blízkém zahraničí.

Další díl v sérii spotů, tentokrát zacílený na rodinné výlety do zahraničí, vytvořila agentura Havas v režii Ondřeje Trojana s produkcí Total Help Art. V médiích se kampaň objeví od 1. září do 15. října také v outdooru, v rádiu, onlinu a sociálních médiích. Koncept kampaně vznikl v týmu vedeném kreativními řediteli Petrem Čechem a Jakubem Koláříkem. Accout-direktorsky na vše dohlížela Lenka Beránková a produkčně Tereza Letfusová.

Tato série zahájila výletem na Punkvu (čtěte jako „Pankvu“) a dá se říct, že se Českým dráhám taktika angažování áčkových herců vyplácí. Po Ondřejovi Vetchém funguje skvěle i Ivan Trojan a nezdá se, že by publiku spínal v hlavě jingle od T-Mobile pokaždé, když ho uvidí v reklamě. Obsazení „Trojanovy rodiny“ je stejné jako ve filmu Bourák. Nevadí přitom ani to, že to byl propadák. V reklamách ČD píše tato herecká sestava nový příběh, který ještě pár výletů vlakem jistě zvládne. Důkazem popularity spotu s Punkvou je například i vznik „merche“ a jeho nadšené přijetí.

Musíme říci, že váš zájem o tričko Punkva, známé z naší reklamy nás trochu překvapil. Spousta z vás si jej přálo a...

Zveřejnil(a) České dráhy dne Pondělí 31. srpna 2020

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: