Jak by to vypadalo, kdyby byly restaurace jako pojišťovny? Ukazuje to Direct pojišťovna v nové reklamě

24. 5. 2024 | Petr Michl
Chcete si objednat svíčkovou, ale skončíte se dvěma rajskými polévkami, které nesnášíte. To nepotěší, stejně jako spousta jiných zádrhelů v pojišťovnictví, které mají podobný anti-zákaznický základ. Direct pojišťovna na ně poukazuje ve vtipné reklamě.

 

Direct pojišťovna pokračuje v komunikaci, při které nešetří humorem a tepáním nešvarů „těch jiných“ institucí ze stejné kategorie. A stejně jako ve velké kampani s řadou spotů z roku 2022 to dělá i letos v restauračním prostředí.

Tentokrát ovšem s využitím mnohem delší stopáže tří a půl minuty. Sjednání pojištění je zde přirovnáno k objednání si jídla v restauraci a hlavní hrdina si svoji touhu po svíčkovou pořádně odskáče.


„Direct pojišťovna vznikla kvůli tomu, abychom měnili svět pojišťovnictví k lepšímu. Začali jsme spoustu věcí dělat jinak, abychom zavedené stojaté vody trochu rozproudili. Například jsme jako první nabídli vznik pojištění bez podpisů pouhým zaplacením nebo výpověď kdykoliv. Jsme rádi, že mnoho věcí se nám povedlo změnit a že se situace posunula k lepšímu. Ale například možnost vypovědět smlouvu, kdykoliv si klient přeje, zatím stále nabízíme jako jediní na trhu s neživotním pojištěním. Videem nazvaném Kdyby byly restaurace jako pojišťovny tedy chceme nejen pobavit, ale opět ukázat na to, že v pojišťovnictví je stále prostor se zlepšovat,“ říká mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje.

Dobře zahraná scénka nemá nijak zvlášť dlouhou expozici, její problém je spíše v tom, že přestát všechny útrapy a útlaky restauračního zařízení jen poněkud únavné — asi jako ve skutečnosti v případě faulů pojišťoven. Jsme tak zvědaví, jestli vůbec a případně jak půjde spot nastříhat do kratších výseků použitelných v sociálních médiích.

Právě před 2 lety se nešvary podařilo představit postupně v klasickém půlminutovém televizním formátu samostatně, to s pomocí scény rande v restauraci a vyloženě zvláštních nápadníků. Mezi naše oblíbené patří sběrač podpisů a filosof.

Koncept rande ostatně využila Direct pojišťovna už o rok předtím.

Na další spoty ze zmíněných dvou sérií se můžete podívat v našem dřívějším článku

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: