Reklama na antiperspirant pro intimní mužské partie nabízí netradiční možnost přivonět si
Značka pánské kosmetiky Lynx (v Česku AXE) uvedla na začátku roku sprej, který má udržet „ve vůni" i vaše intimní partie. Nyní přichází s originálním billboardem, který rozhodně umí vzbudit pozornost, obzvláště při použití kolemjdoucími zamýšleným způsobem.
Tato technologie je známá už dlouho z časopisů pro ženy. O stránku otřete opakovaně ruku, přičichnete si k ní, a zjistíte, jak voní propagovaný parfém nebo mýdlo. V reklamní agentuře Lola Mullen Lowe se ovšem popsaný princip rozhodli využít na billboardu.
Ten vypadá jako klasická prémiová reklama na svůdné prádlo. Je na něm svalnatý model s břišáky jako struhadlo v pozici, která zaujme ženy a přinutí muže, aby se kriticky zamysleli nad stavem své kondice. Nyní by je ale měl vyzvat ještě k něčemu dalšímu.
K tření trenek reklamního modela a přičuchnutí.
A přiznejme si, že jeho zachycení je skutečně nevídaná podívaná. Nevíme, kolik mužů bude na veřejnosti toto dělat. Výkonný kreativní ředitel Lola MullenLowe, Tomás Ostiglia, tomu ale věří, když v tiskové zprávě uvádí:
„Naše publikum se vyvinulo. Chtějí všude krásně vonět a oceňují humor, odvahu a upřímnost."
Dle globální ředitelky značky Lynx, Caroline Gregory, je tento billboard více než pouhým stuntem. Má být „ukázkou účelu produktu a oslavou sebevědomí v jeho nejneotřesitelnější podobě". Byznysově jde o vstup velkého světového hráče do kategorie, v níž dosud operují hlavně menší značky s mnohdy odvážnou komunikaci. Vzpomeňte si na české Angry Beards. Držet se při zemi by tak nebylo rozumné.
Kampaň byla spuštěna v ulicích Londýna. Díky distribuci v časopisech pro muže si ale lidé mohou přivonět i ve větším soukromí.