Jak byste charakterizovali rok 2020 jedním slovem? Na otázku Twitteru přišly kreativní odpovědi i od značek
Jak byste popsali rok 2020 pouze s použitím jednoho slova? Twitter na svém účtu 4 slovy („2020 in one word“) volal po slově jediném.
Stručný tweet získal bezmála 100 tisíc odpovědí. My vybíráme ty, s kterými odpověděly globální značky a dokázaly u toho zůstat obdivuhodně ve své „brandové roli“.
Třeba pro LEGO připomíná letošek citoslovec, kteří lidé vydávají při šlápnutí bosou nohou na kostičku z jeho stavebnice. Ouch!
Ouch.pic.twitter.com/UplfEg2iii
— LEGO (@LEGO_Group) December 3, 2020
Adobe přišlo se zkratkou pro vrácení se o krok zpět.
Prohlížeč Microsoft Edge ukazuje chybovou hlášku 404.
A přímo Microsoft volí „delete“.
Na další skvělé reakce značek se podívejte níže.
Většina značek žádá revizi či by snad cokoliv spojené s rokem 2020 vymazala. Tedy u IBM nevíme, nemluvíme jeho řečí.
01110011 01101011 01101001 01110000
Náš přehled zakončujeme otázkou Netflixu, která je sice řečnická, ale stejně ji má člověk tendence hodně hlasitě zakřičet.