Jak se mění značky? BRANDstorming 2018 bude o rebrandingu

27. 2. 2018 | redakce
Jak vybrat nový název pro značku? Jak se z pouhých dobrých webařů stali výkonní sherpové? Jak proběhl rebranding značky Hollandia tak, aby z nového designu čišela selská fortelnost, přírodní složení a zároveň to nepůsobilo obstarožně? To vše se dozvíte na konferenci BRANDStorming, již 14. března.

TUESDAY Business Network ve spolupráci s dílnou na značky Lovebrand, kde věří, že značky je třeba vytvářet poctivě a s láskou, pro vás připravují 4. ročník konference BRANDstorming. Rebranding, renaming, repositioning, restart. Vypadá to, jako by brand building byl hlavně o změnách. Přijďte se podívat na to, kdy má skutečně smysl něco měnit. V kulturním prostoru Royal v Praze se bude ve středu 14. března vše točit kolem brandu.  

Celodenní konference je určena všem, kteří se věnují značkám - majitelům a šéfům firem, markeťákům, brand manažerům i grafickým designérům. Čekají vás témata jako přejmenování značky, nová grafická identita, nastavení optimální tonality komunikace nebo jak předat nově nastavenou značku do týmu.

Ochutnávka z programu konference BRANDstorming 2018:

Rebranding a repositioning jsou skvělou příležitostí ujasnit si směřování firmy. Mohou také ale sloužit jako nový vítr do plachet celého týmu. Rostislav Peníška a Libor Pospíšil vám prozradí, jak do proměny značky Adrop.cz zapojili celý tým a zvýšili jeho nadšení.

Tomáš Hrivnák a Luboš Plotěný vás připraví na to, co vás čeká v jedné z klíčových fází rebrandingu – hledání a výběru nového jména. Poradí vám, jak pracovat s mnohoznačností jazyka v rámci tak náročného projektu, jakým je celkový rebranding společnosti. Na příkladě rebrandingu značky Dobrý web na Sherpas pak zažijete pocity, které zažije 9 z 10 firem, když dělá rebranding. Zmíní i mnoho rebrandingových katastrof.

Součástí rebrandingu jsou často i nová vizuální identita, nové logo, příležitost promítnout nové strategie a změny do vizuální komunikace. Petr Rubáček vám ukáže, jakou cestu ušli při rebrandingu Obsahové agentury a přidá ukázku rebrandingu e-shopu se zážitky Adrop.cz a datové firmy z Brna, jejichž nástroje používají největší e-commerce hráči u nás a na Slovensku.


Hollandia má už svůj rebranding spojený se změnou vizuální identity za sebou. Její marketingový manažer Jan Škoda divákům prozradí, co předcházelo zásadnímu rozhodnutí rebrandovat zavedenou značku na trhu, jak probíhal celý projekt interně i to, co to společnosti reálně přineslo. 

Názvy značek se nemění každý den. Změna názvu je jedna z nejzásadnějších změn, které mohou firmy udělat. Na přednášce Mateze Jindry a Honzy Páva se dozvíte, jak postupovat, když potřebujete nový název vymyslet. Pokud ještě nemáte žádný název, dozvíte se, jak to udělat napoprvé dobře, abyste ho už nikdy měnit nemuseli. Odtajní vám postupy, nástroje, které v Lovebrand používají a taky tři nejpřekvapivější poznatky, které si z pěti let vymýšlení názvů odnesli.

Program si můžete prohlédnout na  stránkách konference, kde se můžete jednoduše registrovat online.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: