Jak se vlivem nové legislativy změní svět médií? Czech Internet Forum otevře aktuální témata
Letošní 12. říjen bude patřit Czech Internet Forum. Na jednom pódiu se vystřídá 18. spíkrů, zazní 12 přednášek a jedna velká panelová diskuze o budoucnosti personalizovaného cílení reklamy bez využití cookies třetích stran.
Všechny důležité informace, kompletní program i představení spíkrů najdete na webu konference.
Vybíráme z témat:
Média a marketing – změny pravidel hry v roce 2021 – Petra Dolejšová (advokátka na volné noze)
Jaké právní změny se letos odehrávají v digitálním světě médií? Jak je to s vývojem remarketingu? A co digitální směrnice? V jakém je stavu a jak změna zákona zasáhne média a jak marketing? Podíváme se na licence pro použití novinářských článků – kdo je bude muset mít a jak se budou shánět? Jaký dopad to bude mít na weby a aplikace, které pracují hlavně s cizím zpravodajským obsahem? Jak budou filtrovat obsah sociální sítě, YouTube nebo různá fóra? A hlavně: kdy novou úpravu vůbec očekávat? A kterých platforem a společností se změny týkat naopak nebudou?
TikTok a Snapchat: Sociální sítě generace Z – Vojtěch Lambert (LCG New Media)
Mladí lidé do 25 let v posledních dvou letech mohutně adoptují tyto platformy. Jaká je jejich demografická struktura v ČR? Jak vypadá obsah, reklamy a taktiky? Co je specifického pro tuto mladou cílovku v rámci komunikace? Podíváme se na ukázky z kampaní, co funguje, co naopak ne a pro jaké značky se tyto sítě hodí.
Reklamní trh v nejistých časech: vývoj v letech 2020 a 2021 – Tomáš Hynčica (Nielsen Admosphere) a Ondřej Novák (ASMEA)
Reklamní trh zažívá turbulentní období. Rozebereme reálný pohled do nejnovějších dat o české reklamě, neopomeneme ani vliv pandemie COVID-19 na celý reklamní trh.
Dále se s Josefem Šlerkou z Univerzity Karlovy a Hanou Friedlaenderovou z výzkumné agentury Nielsen Admosphere se podíváme na to, jak obstálo zpravodajství v době pandemie COVID-19. S Martinem Markem z DoDo se zastavíme u logistiky – konkrétně u bezchybného zvládnutí poslední míle, které často rozhoduje o úspěchu u zákazníků. S Libuší Šmuclerovou z CNC se zamyslíme nad vlivem umělé inteligence na média.
Navštivte web konference a seznamte se s dalšími tématy a spíkry, najdete zde i registrační formulář.