Kia: Vytvořte vlastní závodní trasu pohybem svého mobilu

17. 4. 2014 | Irena Šovčíková
Nahoru, dolů, doprava, nebo hlavou dolů. Stačí jen pár obratných pohybů a unikátní trať pro virtuální automobilový závod je na světě. Alespoň v nové hře propagující automobil Kia.

Mobilních závodních her existuje v dnešní době opravdu mnoho. Některé propracované, některé nudné, placené i zadarmo. Žádná ale neumožňuje vytvořit si vlastní trasu jednoduchým pohybem mobilního telefonu. Tedy, kromě speciální hry od Kia, GT ride.

Výrobce automobilů Kia se potýkal při propagaci prvního sportovního vozu značky se zásadním problémem. Jejich cílová skupina, fanoušci GT automobilů, jim až doteď nevěnovala pozornost. Jednoduše nebyli nastaveni na to, že by Kia mohla prodávat kvalitní sportovní automobil. Proto se rozhodli oslovit je prostřednictvím jejich oblíbené aktivity. Tedy hraním závodních her.

Proto vznikla unikátní mobilní hra GT Ride, která umožňuje hráčům vytvořit pro sebe a eventuálně své přátele vlastní závodní trasu. To není nic zas tak speciálního. Možnost postavit si vlastní trať má mnoho závodních her, zpravidla se ale nejedná o nic jednoduchého, a tak jsou podobné bonusové kratochvíle určené spíše jen hardcore hráčům - rozhodně to nezní jako dobré lákadlo pro hru s ambicí virálního šíření.
V tomto případš ovšem hráči ale trasu modelovali pohybem svých smartphonů vzduchem. Otáčky, zatáčky, prudké sjezdy, cokoliv. Stačí jen vzít mobil do ruky a během chvilky je díky pohybovým senzorům v mobilu naprosto jedinečná 3D trasa na světě. Závodní okruh navíc uživatelé mohli sdílet se svými přáteli a známými po celé zeměkouli prostřednictvím Facebooku. To jim dávalo možnost vyzkoušet svůj výtvor se svými přáteli.

Virální aplikace, která vznkla ve spolupráci s agenturou La Red, rozhodně splnila svůj účel. Od svého spuštění má na svém kontě přes 125 000 stažení a jen během prvních dvou měsíců uživatelé vytvořili více než 65 tisíc unikátních cest. Hráči navíc v rámci samotné hry používali samotný model Kia ProCeed GT a mohli se s ním hravou cestou seznámit.

Kia se tak povedlo nevtíravým způsobem propagovat výrobek a zároveň oslovit svou cílovou skupinu, tedy mladé muže, kteří si rozumí s technologiemi a mají rádi nové věci. Právě unikátnost této aplikace usnadnila i její šíření v rámci samotné komunity.

Aplikace je dostupná pro Android i iOS a je hratelná na jakémkoliv mobilním zařízení.

Zdroj: DigitalBuzzBlog


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: