Kmotr marketingové efektivity bude hlavním řečníkem květnového Communication Summitu
Zdroj: YouTube / Commercial Communications Council
Hlavní téma celého Communication Summitu 2022 zní „Hlavně ať to dává smysl“. Budete mít jedinečnou příležitost spolu s Peterem Fieldem a dalšími diskutovat o tom, kdy se vyplatí vsadit na „Brand Purpose“, čili jak to udělat, aby si na sebe i ušlechtilé kampaně vydělaly. Do konce února stále platí registrace za nejvýhodnější ceny pro Very Early Birds.
Kdo je letošní klíčový řečník?
Peter Field je podepsaný pod většinou výzkumů, které jste na téma marketingové efektivity kdy četli. Jeho zjištění, jako třeba pravidlo 60/40, v branži zlidověla. Peter má za sebou 35 let zkušeností jako strategický plánovač a konzultant. Do Prahy přijíždí s tématem, které připravil exkluzivně pro Communication Summitu.
O čem to bude?
Marketingová komunikace zaměřující se na tzv. Brand Purpose čelí v posledních letech ostré kritice, a to často zaslouženě. Peter Field ukáže, že kampaně založené na udržitelných, sociálních a dalších nekomerčních cílech hrají důležitou roli pro značky, které to myslí vážně. Mohou mít velmi zajímavé obchodní výsledky, pokud se řídí ověřenými principy efektivní komunikace. Na základě nových poznatků a případových studí vysvětlí, jak využívat v komunikaci brand purpose a zároveň uspět na trhu.
Communication Summit pořádá Blue Events od roku 2018 s cílem zbořit sila a dát dohromady všechny komunikační profesionály, ať už pracují v oddělení marketingu nebo v PR. Podívejte se, kdo další letos vystoupí.
Tip redakce:
Jan Patera s knihou „Jak se budují značky“ („How Brands Grow“) před natáčením podcastu.
Nejen Fieldem a Binetem je živ brand manažer toužící po špičkovém vzdělání. Nejdůležitější zdroj informací, který si marketéři mohou za svůj život přečíst. Tak označuje věhlasný profesor marketingu Mark Ritson knihu How Brands Grow od Byrona Sharpa. A vy je můžete zjistit i bez čtení díky našemu Marketing Journal Podcastu, ve kterém probíráme s partnerem ve společnosti Blue Events, Janem Paterou, nejzásadnější zjištění této novodobé bible marketingu.
Pusťte si to.